Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlige sjapper - Hvilke sjapper suger ?-


fulltone

Anbefalte innlegg

Er bestandig fint å vite hvem, hva og hvor man ikke skal gjøre gitar -buisnessen sin !

Har snoka litt i forumet her og sett endel pepper om Guitar Workshop og en del skryt om marios....

Marios er bra så lenge du hoster opp pengene de skal ha på kjappen, men stinker på innbytte !! Men de driver selvsagt butikk !!

Den sjappa jeg har hatt dårligst erfaringer med er ...... tratatatatat (fanfare)

www.feedback-workshop.com...

Har kontaktet de pr tlf, mail

har prøvd å bestille div

Har prøvd å stille spørsmål

Har ALDRI FÅTT SVAR I RETUR

Det suger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke meningen å virke nebbete men,

Vi lager ikke en "HVEM SUGER MEST TRÅD" .....

vi kan godt komme med erfaringer, men ikke hva vi har hørt av nabo'n som hadde en kompis som hadde en onkel som kjøpte en gitar.

Forsøkte for morroskyld å ringe mobilnummeret som står oppført på hjemmesiden til Feedback og fikk svar umiddelbart !

Generelt sett tror jeg at alle forhandlere holder mål HVIS man er klar på hva man er ute etter og får bekreftet ordre etc. fra forhandler.

De fleste tar innbytte, til og med Mario, men hvem betaler vel 1000,00 for å få fraktet en 2tusen kroners gitar til Harstad ? LOL

Forhandlere/importører jeg har hatt dårlig erfaring med er

EMNordic/Englund Musikk - Snakket med en selger, som var på selger runde i Skien, som skulle sjekke ut noen priser på Taylor og Vox. dette var i August i 2003 .... ingen svar er kommet ennå.

samt at E-mails blir ignorert .

(at importører ikke svarer på e-mail er igrunn ganske vanlig, er mest irr. på han som aldri ringte tilbake)

Andre kan selvfølgelig ha kjempe erfaringer med EMNordic.

Luthman - svarer aldri på tlf eller E-mail her i Norge, ring til Sverige så får man svar med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten bare erfaring med Sound1/Marios, har ikke erfaringer med så mange andre butikker. Jeg har bestilt Crate forsterkeren min derfra, og noen småting (strenger etc.).

Jeg er fornøyd med servicen, og de har et godt utvalg, og gode priser.

Det er ikke uten grunn til de ble kåret til årets musikkforretning i 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bestandig fint å vite hvem' date=' hva og hvor man ikke skal gjøre gitar -buisnessen sin !

Har snoka litt i forumet her og sett endel pepper om Guitar Workshop og en del skryt om marios....

Marios er bra så lenge du hoster opp pengene de skal ha på kjappen, men stinker på innbytte !! Men de driver selvsagt butikk !!

Den sjappa jeg har hatt dårligst erfaringer med er ...... tratatatatat (fanfare)

www.feedback-workshop.com...

Har kontaktet de pr tlf, mail

har prøvd å bestille div

Har prøvd å stille spørsmål

Har ALDRI FÅTT SVAR I RETUR

Det suger!!![/quote']

Hei.. Min erfaring er ikke lik din når det gjelder: www.feedback-workshop.com... Jeg har sendt mail, og fått kjappe svar. Har også ringt, og selvom han ikke tok tlf med en gang, så ringte han opp igjen rimelig kjapt... Jeg har bare positive ting og si om denne "sjappa"... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten bare erfaring med Sound1/Marios' date=' har ikke erfaringer med så mange andre butikker. Jeg har bestilt Crate forsterkeren min derfra, og noen småting (strenger etc.).

Jeg er fornøyd med servicen, og de har et godt utvalg, og gode priser.

Det er ikke uten grunn til de ble kåret til årets musikkforretning i 2000.[/quote']

De selger ikke ibanez jo?! Hvordan kan du si de har godt utvalg da?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett innstilling ja! :wink: Men hvorfor selger de egentlig ikke Ibanez' date=' har liksom aldri fådd det med meg..[/quote']

Ja det var snålt !! Ikke fordi Ibanez er min greie .... Men en gitar sjappe uten Ibanez er kanskje som rema 1000/Rimi uten melk ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.