Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

- Guitar Workshop - Positivt om dem !


fulltone

Anbefalte innlegg

Når vi er inn på hvem som er gode og hvem som er dårlige forhandlere, så kan jeg si at TRE-45 i Trondheim er utmerket! Meget god service og kan skaffe det meste, til en fornuftig pris. Når det gjelder Gitarer, så er det så å si ingen i midtnorge som har like mye peiling på gitarer som Geir Falck! Jeg har alle mine gitarer og Dobro`en til rep/justeringer hos Geir. Jeg kjøper alt av utstyr ellers hos TRE-45 også. Alle jeg spiller sammen med og som jeg kjenner bruker også TRE-45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med alle argumentene om at han siker bare ditt og datt. At han ahr så mye erfaringog derfor er konservativ og sta. Poenget er at jeg blåser en lang marsj i alt bare han får jobben gjort. Jeg har ikke like mye erfaring som han, nei, men jeg har nok til å vite nøyaktig hva jeg vil ham fordi jeg har sett det på flere andre gitarer, og når han da med overlegg bestiller en annen vare, kan han bare gå å legge seg. Erdaring er likegyldig når du ikke klarer å tilfredstille en kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei folkens !

Er ny på forumet her,og er sikkert som mange andre en stor gitar pasient.

De erfaringer jeg har med Guitar Workshop, igjennom de nesten 15-20 åra jeg har spillt er positive! Jeg kan være enig at Trond på Guitar Workshop kan være litt distre til tider ! Men dette gjelder ikke bare Trond & G.W . Tre-45 i Trondhjem (Geir & Co) , Imerslund & Riff (Ole Petter/Gamle Carvin). På meg virker det som om det er noe som går i bransjen ! Over til Trond igjen. Trond er etter min menig en instutisjon i gitar-norge på samme måte som Pluto, Jan Braathen (Braathen Guitars - Bygd av gran) & Geir F (Tre-45). Han har bestrandig holdt ord, anbefalt fornuftige ting til meg og vært BILLIG i reprasjoner han har gjort til meg. Han sitter på enromt mye info om gitarer såvel , som forsterkere ! Da jeg skulle datere en av mine gamle amper sendte jeg mail til Mesa Boogie og ringte til Trond. Trond svarte meg på to minutter, Mesa brukte to uker på å svare meg (Jeg skjønner selvsaght at de har jævlig mye å gjøre !)

Trond har også gjort litt custom jobber i stratt form til meg i det siste og ALT har gått som smurt. Jeg har fått ukentlige oppdateringer på hvordan arbeidet har gått ! Selvsagt har jeg måttet mase litt men det har jeg måttet gjøre på absolutt ALLE i dette "gamet" (inkl de veldig proffe og utdannete !! )

Jeg vil anbefale alle å bruke guitar workshop, for Trond er en resurs, og det er nok mange over 27 1/2 som er enig med meg der.....

Trond har måttet tåle mye piss opp igjennom åra så ikke sleng så mye dritt om han ..

gammeldags ----hmmmm ja kanskje !

Litt treg ... Hmmm ja men det er 98 % i detta gamet

Kunnskaps løs ? NEI ! Han er en levende kunnskaps base

NB : Og til deg med konfrimasjons stratten og stemme skruene !

Han ville sikkert bare anbefale deg noe som han mente var av det bedre !

Skjønner at du har vært litt rundt hos de forskjellige reparatørene, men har du sjekket www.gitarmaker.no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.