Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye pickups


andbac2

Anbefalte innlegg

Jeg har et sånn halvveis moderne oppsett med en H3 HB i bridge og et par Fender Noiseless. Og jeg liker det veldig godt. Nettrom har mer vintage med en Suhr DSH (var det vel ?) og et par V30LP singlecoils. Og han, og forsjåvidt jeg og liker det. Flere her mar Lace-sensorer, som er enda litt mer moderne, som de liker. Så det kommer veldig an på. For varm god lyd, med masse trøkk, ville jeg sagt det oppsettet jeg har (en grunn til at jeg har det...) mens en annen ville sagt noe litt annet. Trond på GW sier at PU's bare skal gjøre jobben sin og at han ikke hører eller bryr seg om forskjeller, noe jeg ikke mener osv.

Men, jeg ville valgt det. Altså en Tom Anderson Humbucker i Bridge, og Noiseless Singlecoils. En Noiseless Singlecoil i Bridge funker jo det og, sånn som Clapton og Jeff beck har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre om en ting før jeg kjøper meg nye pickups... Snakket med en fyr og han anbefalte meg på det sterkeste Seymour Duncan SHR1 Hot Rails. Noen som har erfaringer med denne typen pickup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.