Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ibanez gax 30


brillesvin

Anbefalte innlegg

Ser ut som en grei nybegynnergitar det der. Men billige nybegynnergitarer er som oftest litt tungspilte. Det er ihvertfall min (hvis du nå lurer på hvorfor jeg fortsatt har en nybegynnergitar er det pga lite penger) ibanez. Jeg synes du burde kline til, mye gitar for penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går i alle fall god for denne gitaren. Det var min første elektriske gitar, og eg bruker den fortsatt av og til ved siden av Gibsonen min.

Har satt EMG mikrofoner i den, så nå høres den svært bra ut i tillegg til å være deilig å spille på (ikkje at den hørtes dårlig ut før, men en blir mer og mer pirkete jo lenger en spiller gitar).

Anbefaler Ibanez Gax 30 til alle nybegynnere, flott og rimelig gitar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en GAX-30, og vil si at den er dødsdeilig å spille på, men det er på grunn av at jeg liker at halsen til Ibanezene er litt tynnere. De er lettspilte og man får utrolig mye for pengene. Jeg har en svart en med et klistremerke på som dekker en bulk jeg syns var sjenerende. Men digger den utrolig mye, hvor mye er prisen på for denne i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en GAX-30, og vil si at den er dødsdeilig å spille på, men det er på grunn av at jeg liker at halsen til Ibanezene er litt tynnere. De er lettspilte og man får utrolig mye for pengene. Jeg har en svart en med et klistremerke på som dekker en bulk jeg syns var sjenerende. Men digger den utrolig mye, hvor mye er prisen på for denne i dag?

Rundt 2 høvdinger tror jeg (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har en GAX-30, og vil si at den er dødsdeilig å spille på, men det er på grunn av at jeg liker at halsen til Ibanezene er litt tynnere. De er lettspilte og man får utrolig mye for pengene. Jeg har en svart en med et klistremerke på som dekker en bulk jeg syns var sjenerende. Men digger den utrolig mye, hvor mye er prisen på for denne i dag?

Den ligger lige i unnerkant av 2000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg helt grei ut den der.

Har du tenkt noe på forsterker?

Nei, egentlig ikke. Vet at gitarhuset selger den sammen med en 20w forsterker, men om den er noe verdt vet jeg ikke. vet bare at den vel blir for liten hvis jeg skulle prøve å spille sammen med andre, men det er ikke aktuelt med det første, tror faktisk at fruen vil sette pris på at jeg bruker hodetelefoner i første omgang, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.