Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gojira


William S.S.

Anbefalte innlegg

  • 6 months later...

Gojira - Remembrance

Hør fra første sekund, og forbered deg på outroen fra rundt 3.20. Det er rått. Det er sterkt. Det er tungt. Det er deilig. Det er Gojira. :)

Elsker riffinga, de sære greiene her og der, lyden ikke minst, hele uttrykket, elsker det miljøvennlige aspektet i tekstene, etc. Lurer på om jeg skal nominere disse som min musikalske oppdagelse for 2009.

Vil faktisk si at The Link er min favoritt.. Lurer på hvorfor trådstarter tar en liten svingom rundt den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut live-videoene fra "Garorock 2009". Ligger stykkvis på youtube, men hele DVDen ligger også på nettet ett eller annet sted. Konserten åpnes med "Oroborus", og gikk umiddelbar gåsehud. De hadde samme åpningsnummer på Roskilde i år, og det var uten tvil årets beste konsert. Følte meg grovt skjendet etter den konserten...in a good way... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut live-videoene fra "Garorock 2009". Ligger stykkvis på youtube, men hele DVDen ligger også på nettet ett eller annet sted. Konserten åpnes med "Oroborus", og gikk umiddelbar gåsehud. De hadde samme åpningsnummer på Roskilde i år, og det var uten tvil årets beste konsert. Følte meg grovt skjendet etter den konserten...in a good way... :D

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.