Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TRS Floyd


F.V.Zappa

Anbefalte innlegg

HAllo! er det noen som har prøvd en av disse? Hvordan er de sammenliknet med f. eks Jackson-floydene, de på billigmodellene? Om det er noe dårlig med dem, beskriv gjerne... Ville dere kjøpt en for 400 kroner??

Ut ifra hva jeg har hørt skal disse være veldig gode, med veldig hardt stål. Har ikke prøvd en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt i mot om jeg fikk den gratis :)

Hadde TRS på min første gitar - den holdt ikke lenge. Den ble slarkete, etterhvert mÃ¥tte jeg erstatte enkeltdeler - og til slutt ble den helt ubrukelig.

Hadde heller satset på en slik.

mange som ser ut til å anbefale dem, men her er det også delte meninger. Men, det kunne jo vært verdt det bare for å prøve.... hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å noensinne sett noen annbefale de!!

En av de jævligste Floydene ever, hadde gladelig betalt 400,- for å slippe å ha den på en gitar.

Er ikke verd 400,- uansett.

Styr unna!!

Hva slags gitar skal du ha Floyd på?

Husk at det er forskjellige dimensjoner på de forskjellige Floyd fabrikantene, er ikke bare å byte mellom de..

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å noensinne sett noen annbefale de!!

En av de jævligste Floydene ever, hadde gladelig betalt 400,- for å slippe å ha den på en gitar.

Er ikke verd 400,- uansett.

Styr unna!!

Hva slags gitar skal du ha Floyd på?

Husk at det er forskjellige dimensjoner på de forskjellige Floyd fabrikantene, er ikke bare å byte mellom de..

PÅ en kramer. Men den har OFR nå, men er i LH versjon, og virker ikke optimalt. får kjøpt en TRS for kun lite penger her, så tenkte det kunne gå i pluss. men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ en kramer. Men den har OFR nå, men er i LH versjon, og virker ikke optimalt. får kjøpt en TRS for kun lite penger her, så tenkte det kunne gå i pluss. men...

Hvorfor ødelegge en gitar med å sette på den?

Da hadde jeg mye heller bare blokka Floyd`n som sitter på nå og latt det være med det.

Å kjøpe en ordentlig Floyd er da ikke store innvesteringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, blir nok en ekte floyd. Men vil ha en i svart(anyone?) men den jeg får tak i er i krom. Personlig ser jeg ikke poenget med blokka floyd, i den forstand..

Hva med ping-floyden fra guitarfetish? Jeg kjører selv den "billige" floyden fra guitarfetish, og den funker greit, den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit i forhold til hva? altså, er GFS like bra per krone?

Tror nok du vil ha mer igjen for å sette på en Ping om du skal selge gitaren igjen. Det jeg mener med greit er at gitaren holder stemminga, floyden siger ikke og vibarmen sitter godt i floyden. Den låter godt, og sustainen er langt bedre enn den jeg hadde med LFR som stod på tidligere. har heller ikke merket noe til slitasje på sadlene, men jeg har heller ikke brukt den gitaren all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du vil ha mer igjen for å sette på en Ping om du skal selge gitaren igjen. Det jeg mener med greit er at gitaren holder stemminga, floyden siger ikke og vibarmen sitter godt i floyden. Den låter godt, og sustainen er langt bedre enn den jeg hadde med LFR som stod på tidligere. har heller ikke merket noe til slitasje på sadlene, men jeg har heller ikke brukt den gitaren all verden.

Hva er det som gjør at den ikke er fantastisk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.