Web Analytics
Jump to content

Noe å satse på?

TulleGutt
 Share

Recommended Posts

Var å kikket litt pÃ¥ finn.no her om dagen, og fikk en ekstremt tilfelle av GAS nÃ¥r jeg sÃ¥ denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16780141

Noen som vet eksakt hvilken model det er? Selgeren nevner i annonsen at han tror det er en Dinky, dog er han ikke helt sikker. Så jeg bare lurer, er dette noe å satse på? Prisen er jo utrolig lav for en gitar med EMG's. Pluss at jeg trenger en skikkelig metalgitar med 24 bånd, EMG's og Floyd. ^_^

Edited by TulleGutt

VAnskelig å si noe når man ikke har modellnavnet da.

4k for en jackson med EMG er jo ikke gale. Send mail til han og spør litt mer. Om EMGene er satt på, eller om de vr der fra før.

Tror nemlig at de billige modellene har DUncan Designet pickups mens de "bedre" har EMGs som stock pickups.

Er vel et par år siden Jackson slutta med Duncan Designed pickups, tror jeg. Spørs litt hva du legger i «de bedre», men DK-2 som er en veldig bra gitar til prisen (rundt 6k?) kommer ihvertfall med Duncan JB og Jazz (eller 59, husker ikke i farta) :)

Står på sound1.com at de aller fleste DK-modeller kommer med Duncan Designed pickups.

Til og med DK2s til 7540kr

Edited by Troll