Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anton Oparin, 13 år gammel shredder


Jonathan

Anbefalte innlegg

Veldig imponerende. Og veldig kjedelig å høre pÃ¥. Orka bare Ã¥ høre 1,5 videoer, sÃ¥ dere fÃ¥r si i fra hvis det er noen av dem som er markant annerledes, sÃ¥ skal jeg sjekke det ut.

For the record: Jeg likte ikke han på pianoet heller. Greia er at spiller du for raskt, blir det bare masse random noter i mitt øre. Du kan kalle det musikksmak, du kan kalle det hørefeil, eller hva du vil, for meg spiller det ingen trille. Jeg lar meg imponere av presisjonen, teknikken og hurtigheten, men i likhet med Eric Prydz' "Call on me" gjør disse klippene seg best med mute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hva som hadde skjedd om denne gutten - og andre med stort talent - hadde vært 20 år tidligere ute. Tenk på Blues Saraceno, glimrende gitarist, ga ut plater som veldig ung. Hadde han vært 15 år i dag er det ikke sikkert han hadde gitt ut en eneste plate.

Gutten har stålkontroll og kan åpenbart spille. Som de aller fleste andre er han sannsynligvis kapabel til å spille mer enn bare cover også. Men, det er et gigantisk MEN her. Han ser jo ikke ut som en rocker! Kan ikke spille slik musikk med bob og stripete genser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flink gutt, krever MYE trening og disiplin. Det er ikke mange unger som gidder å sitte så mange timer å øve som det han har gjort!

Jeg husker jeg satt i 4-6 timer nesten hver dag og øvde når jeg var 12-13 år... Men jeg har aldri noen gang vært i nærheten av slik timing og teknikk. Jeg blir imponert av slikt, men som det også sies tidligere i tråden, så blir det monotont Jeg mister interessen etterhvert. Jeg liker Steve Vai, Paul Gilbert og mange andre "shreddere", men de har også noe ekstra i musikken sin... Dynamikk og feel.. Det kommer med årene!

Hva som kommer til å skje med han er spennende. La oss håpe han har en lærer som motiverer til improvisjasjon og dynamikk. da vil jeg tro han har en bredere mur å stå på :-).

For verden trenger nye helter etterhvert som de gamle forsvinner. Slik er det bare...

For de som ikke kjenner til navnet Marco Sfogli, og som liker litt shredding/melodi/forskjellige stilarter, sjekk denne.

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.