Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anton Oparin, 13 år gammel shredder


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det skakke værra mulig! Jeg ble skikkelig imponert. Jeg leste i et intervju med Gilbert at det var et par "kids" som kunne spille det han spillte, men at det var en i Kina som kunne ALT han kunne spille. Så deretter ble det en slags konkurranse om Gilbert klarte å lage noe han ikke kunne spille. Gikk noen videoer fram og tilbake i GW's hjemmesider. Utrolig hva denne gutten klarte... Her er det en god del teknikkøving inne i bildet. Ingen tvil om at han er en svært dyktig gitarist, men å forvente at han lager egne låter er litt tidlig om han bare er 13 år. Et par år til med gilbert-covers, så blir nok han her en ny gitargud innen for neo-metall skal dere se. Jeg gleder meg hvertfall! Har til dags dato ikke sett noen i levende live som er yngre enn med og bedre enn meg, men jeg blir imponert bare de plukker opp gitaren jeg. Jeg begynte å spille gitar når jeg var 12-13, men han på videoen ER 13... Hærregud... Hva når han er 20? 30? næi... dette er nok langt over mitt nivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kritiserer han så for å være "kun teknikk", ser dere også ned på slike som han her:

I mine øyne er ikke en klassisk pianist og gitarist så veldig forskjellig. Spilt piano siden jeg var veldig ung selv og kan meddele at for å bli en 1337 shredder må du øve på akkurat på akkurat samme måte som en klassisk pianist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.