Web Analytics
Jump to content

Konsert Audio fra den 14 mai

complex

Recommended Posts

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, han trommeslageren deres OVERSPILLER deluxe...jeg blir SLIIITEN av å høre på ham. Han groover liksom ikke...

Når det gjelder bassisten så bør han lese tråden som snart kommer fra Mr.Bungle. Låter ikke noe særlig kult egentlig, for han har liksom ikke noe energi. Alle tonene bare smørjer seg sammen.

Når det gjelder vokal...kan kanskje være lurt å være enig om melodien når dere skal synge unisont? :) Tenker på den første låta mot slutten

Ellers er det vel helt greit? Når det gjelder lyden så liker jeg ikke sånn tamlyd, men det er veldig inn i dag, og en smakssak :)

Helt enig med tHeMuTh|n med trommer.

For å være helt ærlig høres ikke vokal noe bra ut i det hele tatt. Egentlig helt jævlig :-P

Sett bort i fra dette så syns jeg det høres bra ut! Gitaren er bra!

Grusom Grusom Vokal.

Hele greia er veldig tamt ... syntes desverre det er sinnsykt kjedelig hele pakka... Det er lissom så typisk at det er litt ekkelt , og i tillegg så er det helt uinspirert .. det høres ut som dere står å niglaner på noter og tekst alle sammen ...

Sorry ..

Nilsefix

Vokalen var så grusom at jeg sitter her og ler av at det går ann...

Låt nr 2 har et kult og fengende Riff, men når vokalen kommer inn så tenker jeg: Går det ann... Men for all del, publikum jubler og det er jo det viktigste...

Hehe, det er liksom litt sånn veldig vanlig klitsjè-rock, sånn alle rocke band begynner å lage selv...

Vokalen er heller ikke det helt store... Med fare for å høre ut som alle de andre som har sagt noe om den...

Når det virker som om sangen skal ta av, så gjør den ikke det. Vokalen blir litt for svak.. Synger veldig sånn "Vi kom ikke videre til Oslo i Idol..."

Det er mer sånn snakk... Skaffe en vokalist, ikke dra enda en klitsjè ved å skaffe en jente. Sier ikke noe galt om jenter! Tvert i mot! Girls, give me a call :)