Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pro Tools LE 8 bounce trøbbel


Anbefalte innlegg

Har litt trøbbel med sjølve resultatet av bouncen frå eit prosjekt på Pro Tools LE 8 gjennom en 2-kanalers Mbox2. Funker fint å bounce ut til .aiff og .wav - alt går smertefritt og lyden etter blir som forventa. Eg skal då ha fila opp på MySpace slik bandet kan høyre songane (dei er på turnè og har ikkje ofte tilgang til internett) og for at eg skal kunne laste opp på MySpace så må formatet være .mp3. Av ein eller anna grunn får eg ikkje bouncet prosjektet til .mp3 grunnet ein feilmelding som seier at dei ikkje finn mp3.dll-fila. Skitt au tenker eg!

Eg leitar då litt smådesperat etter ein gratis wav -> mp3 converter på nettet så bandet får høyrd songane så fort som mogleg (fristen er om 1 1/2 dag). Presset minskar idèt eg lastar ned ein tilsynelatande ok converter. Etter installasjonen så prøvar eg å konvertere, men resultatet blir 90% white noise! Eg tenkte at problemet var sjølve converteren, så eg avinstallerte den og leita etter ein ny ein. Til slutt fant eg ein til som virka endå betre. Eg prøvar å konvertere. Resultatet blir det samme - 90% white noise. Eg leitar deretter etter ein aiff -> converter, finn ein, konverterar men til inga nytte. Jepp, you guessed it - white noise atter ein gong.

Det er no eg lurar på om det kanskje er noko med sjølve bouncen å gjere? Som skrevet tidlegare - sjølve .aiff og .wav fila frå PT8 bouncen er i topp kvalitet. Er det noko anna måte å la bandet få høyre på resultatet? Anna enn MySpace som er kjapt og helst gratis?

Endret av Knutern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.