Web Analytics
Jump to content

Rør-kjøp fra Gitaronline.net

Spruter
 Share

Recommended Posts

Jeg har en bestilling inne på rør fra Gitaronline.net. De holder til i Norge. Noen som har vært borti disse før? Grunnen til at jeg spør, er at de vil ha penger inn på konto før de sender røra, noe som gjør meg litt skeptisk.

"Deformed" her på forumet styrar med gitaronline.net, og er ein flott kar. Har sjølv handla kabinett av han, og han har utført eit par pickupskifte for meg. Absolutt til Ã¥ stola pÃ¥, serviceinnstilt og gode prisar. :)

Uten å kjenne de personlig sÃ¥ har jeg hørt nok om de til at jeg er rimelig sikker pÃ¥ at du kan stole pÃ¥ dem :)

Deformed her på forumet er vel Magnus Wiig, en av de bak gitaronline.net om jeg har forstått ting sånn noenlunde riktig.

Grunnen til at jeg spør, er at de vil ha penger inn på konto før de sender røra, noe som gjør meg litt skeptisk.

...noe som er en helt vanlig praksis på de aller fleste nettbutikker.

Jeg har en bestilling inne på rør fra Gitaronline.net. De holder til i Norge. Noen som har vært borti disse før? Grunnen til at jeg spør, er at de vil ha penger inn på konto før de sender røra, noe som gjør meg litt skeptisk.

Jeg har kjøpt rør på ebay, sendt fra både USA og Tyskland, og det gikk helt fint, så jeg er rimelig sikker på at det går bra i lille Norge og.

Edited by tonyshred

Såpass ja. Jeg mÃ¥ huske Ã¥ kjøpe inn kaffe.

Spørs vel litt an på hvor i landet du befinner deg :)