Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Odious Mortem


Roar

Anbefalte innlegg

Er det seriøst ingen av metalapene her inne som likte dette?

Hørte litt på det i går kveld, men må si at jeg syntes ikke at det var noe mer bra en hva jeg har hørt før. Dårlig er det jo ikke, langt ifra. Men er liksom ikke noe som fanget oppmerksomheten min.

EDIT:

Måtte nok hørt litt mer av dem for å få et bedre inntrykk. Kanskje jeg laster ned noe bare for å høre med litt bedre lydkvalitet enn youtube.

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte litt på det i går kveld, men må si at jeg syntes ikke at det var noe mer bra en hva jeg har hørt før. Dårlig er det jo ikke, langt ifra. Men er liksom ikke noe som fanget oppmerksomheten min.

EDIT:

Måtte nok hørt litt mer av dem for å få et bedre inntrykk. Kanskje jeg laster ned noe bare for å høre med litt bedre lydkvalitet enn youtube.

Om du ikke allerede har gjort det, så låter det veldig mye bedre på myspace.

Får bare mer og mer sansen for dette selv. Helt vilt hvor bra alt flyter og en sjukt rå trommis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fÃ¥tt hørt igjennom en 5-6 lÃ¥ter pÃ¥ "Cryptic Implosion" albumet til Odious Mortem. Jeg syntes fremdeles bare de er et middels band innenfor teknisk death metal. Noen steder syns jeg faktisk at det er litt slurvete gitarspilling.

Du sier du syns det flyter så bra, må si meg uenig i det.

Så kan jeg også legge til at "Collapse Of Recreation" var den beste sangen jeg hørte.

Men alle kan ikke like alt, men nå har jeg hvertfall prøvd :)

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har rett til sine meninger, men å si at dette ikke flyter bra er bare tull.

Trommisen har så sinnsykt smoothe fills og ekstrem flink til å bare få ting til å skli over hverandre. Er ikke som stort sett alle TDM-band i dag som slenger inn random breakdowns der det absolutt ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.