Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min "nye" Hagstrøm Super Swede


Langesundsgutten

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Har nå kjøpt egen forsterker og effekt brett :D

Kjøpte et behringer brett med behringer Wah-Wah Pedal, Stemmer, Volumpedal og Kompressor.

Kjøpte også en Vreng og en Delay fra et merke jeg ikke husker men veldig bra kvalitet.

Skaffet også en 100 Watts forsterker, rør og elektrisk. Den var 16-18 år gammel ubrukt så jeg fikk et kupp for 2800kr.

Skal legge ut bilder senere. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med superkul gitar! Når det gjelder finishen, ser det ut for at det kan være en slags cherry finish som har fadet, men bildekvaliteten er ikke den beste, så det er litt vanskelig å si.

Uansett er dette et instrument som du, utvilsomt, må beholde og ta godt vare på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har nå fått tatt bilde av forsterkeren.

Bildet ble tatt med videokamera så ikke så bra kvalitet.

Beklager å måtte skuffe deg, men det der er IKKE en rørforsterker.

Den har vel ett preamprør i seg for å hjelpe til med vrengen, men i de fleste tilfeller er det mest en gimmick.

Det blir som å kalle en moped for motorsykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ampen er jo produsert av samme folk som laget Chandler Tube Driver. Det er riktignok ikke "ekte" rørforsterker (bare rør i preampen), men jeg har hørt prøvd en slik, og det låter slett ikke dårlig. Tror det kan bli veldig fett i kombinasjon med Sweden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte skuffe deg, men det der er IKKE en rørforsterker.

Den har vel ett preamprør i seg for å hjelpe til med vrengen, men i de fleste tilfeller er det mest en gimmick.

Det blir som å kalle en moped for motorsykkel.

Uansett er Mosvalve uhorvelig mye bedre kvalitet enn nyere hybridamper på markedet. Utallige store navn bruker Mosvalve sluttrinn i live-riggene sine, som slaveforsterkere til en røramp.

Doug Aldrichs rack på et tidspunkt:

rack.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.