Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min "nye" Hagstrøm Super Swede


Langesundsgutten

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg heter John Henri og bor i Langesund.

Jeg er 14 år gammel

Fikk en gitar av fattern til jul, en Hagstrøm Super Swede.

Denne hadde han sjøl brukt og hadde fått pusset opp for meg.

Ville bare legge ut noen bilder her for å vise den frem ^_^

Jeg tror den er rundt 10-13 år gammel.

Den lignet ikke på noen av de finishene jeg så på hjemmesia til Hagstrøm, noen ideer om hva det kan være?

Jeg tar også gitartimer hos en fyr som heter Ole Bjørn Berge, hadde min første time her på torsdag. :D

Bilder

post-6442-1240088012_thumb.jpg

post-6442-1240088021_thumb.jpg

post-6442-1240088028_thumb.jpg

Endret av Langesundsgutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har er en orginal Super Swedene som ble produsert i perioden 1978-1982. Disse er av en helt annen kvalitet enn de Hagstöm-gitarene som produseres i dag.

Gitaren din er produsert i sverige og er et knakende flott instrument, selv om de har en tendens til å veie et lite tonn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Denne gitaren har fint lite til felles med dagens hagstrøm- gitarer. Den er i en helt annen klasse. Ta godt vare på den.

Den er trolig verdt en del mer, også, hvis du skulle få lyst til å selge den. Men hvem selger en gitar man fikk av faren sin?..?

Enig med Castor - ikke tenk på å selge farsgitaren, og den har egentlig mer verdi enn det du kan selge den for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Denne gitaren har fint lite til felles med dagens hagstrøm- gitarer. Den er i en helt annen klasse. Ta godt vare på den.

Den er trolig verdt en del mer, også, hvis du skulle få lyst til å selge den. Men hvem selger en gitar man fikk av faren sin?..?

Veit ikke om det var ironisk, men jeg synes det blir feil å selge gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.