Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TUFFTUFFTUFF


Anbefalte innlegg

Vi (min sønn og jeg) kjøpte en Marshall JCM 2000 av tufftufftuff i går kveld. Fikk prøve, ble overbevist og kjøpte. Alt etter avtale. Inn med ampen i bilen og ned til minibanken, og Mathias fikk pengene og vi dro lykkelige hjem etter å ha gjenforent oss med en gammel kjenning i Marshalls soldatrekke. Det siste han sa som jeg registrerte var at "om det skulle være noe, er det bare å ringe, så fikser jeg det". Sønnen min kommenterte til og med umiddelbart hvor hyggelig denne svensken var. Det er forøvrig hver eneste svenske jeg har møtt i Norge. Hva skulle servicenæringen i Norge ha gjort uten. De holder oss oppe, oppdrar oss og gir oss mange hyggelige resaurantbesøk og forsterkerkjøp. Tommel opp for Mathias....terningkast 6. Og hva gjør ikke en far for å ha en lykkelig sønn...hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 11 months later...

Føyer meg inn i rekken av meget fornøyde "kunder". Kjøpte en Orange OR15H, betalte på forskudd og toppen ble sendt påfølgene dag. Toppen var selvsagt strøken og kom godt pakket inn, og den låt selvsagt meget, meget bra!

Kjempehandel med en veldig hyggelig fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.