Web Analytics
Jump to content

JAckson

F.V.Zappa
 Share

Recommended Posts

HAllo. Jeg har en Jackson Dinky DK 2. Den har fått seg et headstockbrudd, så den er ikke værdt så mye i utgangspunktet. Jeg har satt inn en EMG 81 i den, for å prøve det.

Nå vil jeg selge den, men det er noen ting med den. Jeg har borret ut hull til 4 potter i stedet for 2, og ett til jacket til emg'en. Jeg gjorde det istedet fordi at jeg ikke hadde småtingene jeg trengte for å lodde den aktive elektronikken på den passive, om det ble forståelig...

Det jeg lurer på, er om jeg skal ordne opp i elektronikksurret før jeg selger den, eller om det kommer til å bli bortkastet pengemessig? er det best å selge den som den er? alt fungerer, men man må bytte inngang for å bytte mellom passiv og aktiv elektronikk.

Bilder? Hvor ille er bruddet?

Så gitaren har hull til 2 jacker, og 4 potmetere? :huh: Den har en passiv mikk, og en aktiv?

den har 2 passive singlecoils og en aktiv EMG! Bruddet er ille, altså, det ser ikke bra ut. men det er reparert, og har ikke noe å si på funksjon på gitaren!

Jeg vil ikke være en gledesdreper men det mest bortkastede du kan gjøre med denne gitaren er sikkert å selge den siden du neppe vil få mye over gis-bort :/

(Jeg byr 400+frakt)

400 er mindre enn en emg koster. Jeg mener, da hadde det vært like greit å selge den i biter;) Får se om jeg selger den i det hele tatt.

Edited by F.V.Zappa