Web Analytics
Jump to content

En liten sang

nerthus
 Share

Recommended Posts

Her er min en liten sang idè jeg har knotet ned i cubase. Er første gangen jeg setter sammen noe der så det er ikke no skikkelig kvalitet over det. Det lille solopartiet er ikke så veldig planlagt, jeg blir vel å forandre dette. Husk at dette bare er starten på en sang, det kommer mer, men jeg skulle gjerne hatt noen tilbakemeldinger på det lille jeg har til nå :)

Trommene har jeg forresten ikke gjort noe med til nå. Så de er litt kjedelige.

http://home.online.no/~toerii/litentest-01.mp3

Synes riffet var ganske tøft jeg. Og måten trommene gikk er også stilig som en start. Gitarsoloen var ikke derimot ikke så mye å skryte av. Tror du burde begynne med litt skikkelig tempo etter temaet ditt har gått noen ganger. Få også med en kul vokal. Da blir det bra. :wink:

Synes dette høres ut som en bra start, i grunnen et fengende riff. Trommene er som du selv sier rimelig kjedelige, det kan gjøres mer ut av de etter hvert, men om du utvikler sangen litt videre tror jeg helheten i dette kan bli veldig bra!

Takker for fin tilbakemelding! Jobber videre med sangen nå, må få innpå no bass og vokal der etterhvert og. Har omtrent hele sangen i hodet mitt men det er ikke alltid like enkelt å få det tatt opp det man har i hodet :wink:

Synes dette høres ut som en bra start' date=' i grunnen et fengende riff. Trommene er som du selv sier rimelig kjedelige, det kan gjøres mer ut av de etter hvert, men om du utvikler sangen litt videre tror jeg helheten i dette kan bli veldig bra![/quote']

+ 1

Keep up keeping up !!

Dette kan bli bra :D

Helt ok.. gitarlyden var ikke helt min smak' date=' og riffinga ble ganske kjedelig.[/quote']

Du skal ikke starte opp www.konstruktivkritikk.com med det samme? :lol:

hahahaaa!! :mrgreen:

joa, finfin låt.

Synes dette høres ut som en bra start' date=' i grunnen et fengende riff. Trommene er som du selv sier rimelig kjedelige, det kan gjøres mer ut av de etter hvert, men om du utvikler sangen litt videre tror jeg helheten i dette kan bli veldig bra![/quote']

Dette må jo være det mest diplomatiske som noensinne er sagt om noe noensisnne?

Jeg ser helt klart for meg stadionkvalitetene i sangen,men den trenger TEMPO!!!Og en spektakulær tostemt giatrsolo.