Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar rig 3 - drit,eller bare noe galt med stacke mitt?


Palle

Anbefalte innlegg

Kjipt...Jeg kjører det både som VST og gjennom utgangene på Toneporten min, alt ettersom hva som er mest hensiktsmessig (av og til kan det f.eks. bli bedre lyd ved å bruke stand-alone). Er svært fornøyd, og har brukt POD Farm på gitaren til et studioprosjekt (lydteknisk, men spilte 3-4 instrumenter selv læll) på skolen nylig. POD Farm + Les Paul eller Strat funker glimrende, iallfall med alle tilleggspakker. Mener forøvrig at jeg fikk tilsendt kode for POD Farm VST/RTAS gjennom mail, trodde det var en standardgreie.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? :P Torrenter er hysjhysj her pÃ¥ siden? Tillegspakker til POD farm? Syns ihvertfall at POD farm er 360 hakk bedre enn Guitar Rig. Ja,det beste er vel Ã¥ bruke den som som stand-alone inntil jeg finner et bedre et. Men gÃ¥r ikke det litt utover kvaliteten til innspilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring, så blir kvaliteten minst like god med stand-alone og kabling. Bruker man f.eks. Cubase trenger man vel ikke kabler, mener Ã¥ huske at Cubase kan ta opp direkte fra standalone POD Farm uten stress. Selv har jeg godt over til Pro Tools, som ikke kan bruke Toneport som lydkort, sÃ¥ da blir det kabling. Men har som sagt brukt kabling og styr til er musikkstudioprosjekt, og kvaliteten gikk ikke ned av den grunn.

Får tilleggspakker il POD Farm ja. Metal shop, bass expansion, power pack, fx junkie, collector classics (tilsvarer POD Farm Platinum tror jeg, men er mye billigere å kjøpe pakkene i seg selv). Mye bra lyder blant de pakkene :) Kjøpte dem ganske billig, hender seg ganske ofte at Line6 kjører gode tilbud på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Gearbox er bedre enn Amplitube Metal. Amplitube 2 er også bedre enn Metal imo.

Dellers: Gearbox følger meg. Men POD Farm går an å laste ned gratis her: http://line6.com

Funker minst like bra som Amplitube Metal dersom man bruker de rette ampene og pedalene.

Tingen er at i Amplitube så slipper man å bruke pedaler for å få en god vreng.

Mens i de andre må man booste med screamer ( i programmet) for å få tøff vreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.