Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Progressive Nation Tour: Dream Theater, Opeth...


Tyrant

Anbefalte innlegg

Skulle gjort NESTEN alt for å gått på denne... Begynner nesten å grine for at jeg ikke skal.... Elsker DT, digger Opeth og begynner å digge Unexpect (gi dem litt tid, i begynnelsen høres det bare ut som støy, hør Feasting Fools, Silence 01001ettellerannet, Meet Me at the Carrousel og Desert Urbania). Kompisen min har en billett som jeg kan kjøpe, men har foreldre som... ja... Drep meg eller redd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da var konserten overstått! Personlig mener jeg at Petrucci stilte med den beste gitarlyden og spillingen jeg har sett fra ham. (Jeg har vært på alt av dem siden 1999 (jeg stod også helt til høyre så kan ikke si stort om det totale lydbildet)) En annen glede var også at han brukte de nye Mesa/Boogie Mark 5 som låt fantastisk bra (Har akkurat skaffet meg en slik selv, men merker jeg har et stykke å gå før lyden sitter som han fikk det til)

Han hadde 4 Mark 5 topper som dummies forran, men jeg så racket hans bak der det var 3 av dem som switchet kanaler osv.

Jeg kunne nesten sverge på at han spilte på en Mark 2c+ mtp lyden, men jommen sa jeg smør. Gleder meg veldig til å skru mer på denne ampen!

Jeg regner selvfølgelig med at hans eksemplarer er veldig kraftig moddet og at det ikke bare er ampen som spiller alene for å skape den lyden.

Noen som vet nøyaktig hva som er gjort med ampene hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.