Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Progressive Nation Tour: Dream Theater, Opeth...


Tyrant

Anbefalte innlegg

Da var billetten bestillt :)

Kanskje litt dumt av meg å bestille ståplass til dette her, men jeg har vel aldri sitti på en konsert tidligere og ser ikke poenget med å begynne nå heller :P

Jeg bestillte sitte plasser tidlig:p

å stå i 4 band, hvor av det siste er DT (som aldri spiller spes korte sett) er litt for mye. I alle fall når man ikke er der for Pits eller noe sånt.

Tar med kikkert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bestillte sitte plasser tidlig:p

å stå i 4 band, hvor av det siste er DT (som aldri spiller spes korte sett) er litt for mye. I alle fall når man ikke er der for Pits eller noe sånt.

Tar med kikkert :lol:

Haha, tror du har ett godt poeng der :blush:

Jaja, får håpe jeg lærer til neste gang :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

skal nokk stå! det er verdt det!:D

greit nokk at det er andre band og, men er så hektet på DT at ingenting kan egentlig stoppe meg:P

SUPERVIKIG:

kan noen værsåsnill å finne ut når konserten begynner og slutter for meg?! trenger virkelig å vite det, eller kræsjer alt!!!!!!!!!!!!

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er gøyest å stå på konsert. Får mer adrenalinkick :P

+1

Har sittet på èn konsert, og aldri igjen. Blir veldig distansert fra hard-core-fansen som lager liv, og når du synger med og lager litt helvette på sitteplassene får du rare blikk og beskjed om å roe deg ned (ikke at vi brydde oss noe særlig om dèt da)

Hadde ståplass et år de spilte i nesten 4 timer, og DA var det gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
+1

Har sittet på èn konsert, og aldri igjen. Blir veldig distansert fra hard-core-fansen som lager liv, og når du synger med og lager litt helvette på sitteplassene får du rare blikk og beskjed om å roe deg ned (ikke at vi brydde oss noe særlig om dèt da)

Hadde ståplass et år de spilte i nesten 4 timer, og DA var det gøy

Helt enig med deg der. Jeg og noen kompiser hadde sitteplasser på Dream Theater i fjor. Og med en gang vi ropte eller reiste oss, så ba folk oss roe oss og sette oss ned osv. Sykt kjipt at vi hadde sitteplass...men fikk ihvertfall hørt dem live da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Folkens! KRISE! NUH!

MÅ finne en flybillett fra Oslo til Bergen... MÅ være i Bergen den 27.Sep, før kl6:00 om morgenen!

Ellers...får jeg ikke med meg det bandet jeg har mest lyst til å se spille her i verden! Værsåsnill å hjelp en desp. DT-fan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på konserten :D

Jeg gleder meg som en unge! Var å hørte dem med Symphony X i fjor, og det var syykt bra!

Så gleder meg enda mer i år pga. at jeg liker Opeth MYE bedre enn Symphony X.

Er vel 2 år siden? 29.09.07? Det var skikkelig fett, elsker Symphony X!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.