Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Progressive Nation Tour: Dream Theater, Opeth...


Tyrant

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, det ble visst en billett på meg og, ja.

Gleder meg noe sykt, har aldri sett DT live.

Gled deg! Har sett dem 3 ganger, og hver gang blir bare bedre og bedre! Tro det eller ei, de er et konge liveband!

Opeth har jeg kun sett "live" på DVD, og de resterende to har jeg aldri hørt om. Blir en spennende begivenhet!!!!!

Elsker det møtet med band man aldri har hørt om live. Det er noe helt annet enn å høre på en plate :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var biletter bestillt. Håper bare dt er litt mer engasjerte enn sist de spilte her. Opeth blir jævlig bra tror jeg.

En liten smakebit på nye plata ligger på youtube, ikke imponerende synes jeg.

Endret av metalpete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg! Har sett dem 3 ganger, og hver gang blir bare bedre og bedre! Tro det eller ei, de er et konge liveband!

Opeth har jeg kun sett "live" på DVD, og de resterende to har jeg aldri hørt om. Blir en spennende begivenhet!!!!!

Elsker det møtet med band man aldri har hørt om live. Det er noe helt annet enn å høre på en plate :D

Jeg har sett noen få videoer av Opeth på youtube, så jeg har sett dem litt "live". Har hørt noen få sanger av bigelf, og det er faktisk ikke så værst. Men Unexpect har jeg aldri hørt om, så det blir spennende å finne ut hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.