Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Progressive Nation Tour: Dream Theater, Opeth...


Tyrant

Anbefalte innlegg

Ja, ja og JA! Dette SKAL jeg få med meg! Sett bÃ¥de DT og Opeth før. Begge konsertene var fantastiske (Opeth tar kaka though..)!

Har med årene egentlig hørt mindre og mindre på DT, men er uansett verdt å få meg seg.

Ikke hørt så mye på de andre to bandene. Men sjekka ut Unexpect her om dagen - fullstendig sinnsyk musikk! - på en god måte :P

Blir konge dette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg var på Opeth i Drammen 18. Mars Ã¥ det var Sinnsykt :o Men DT blir litt for mye prog for meg ass:P sÃ¥ dropper detta xP Gidder ikke betale masse penger bare fÃ¥r Ã¥ se et av banda :P Men opeth kommer vel til Norge igjen forhÃ¥pentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok også garantert å dukke opp der selv også...selv om det er Oslo Spektrum. Det er faktisk mulig å få til bra lyd der også. Var jo ikke helt på 0 i promille, men mener å huske at lyden var ok på DT/Symphony X. Lamb of God hadde også god lyd på Unholy Alliance i 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir fett.

Angående billettkjøp, er det like mye trøkk på nettsidene/telefonene til billettservice som det er når metallica blir lagt ut?

Kan det lønne seg å bestille via spektrum, eller har man god tid?

Ser vel helst for meg at DT har begrensa med fans i Norge, men for å være sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å stÃ¥ langt foran pÃ¥ DT konserter, er lyden rævva eller er det mosh hele kvelden?

I spektrum '07 var det konge lyd. Ble en del knuffing når Symphony X slutta for da ville alle fram til DT, men da DT begynte sto de fleste "rolig".. :P Altså lite dytting under konserten basically

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på Opeth i Drammen 18. Mars Ã¥ det var Sinnsykt :o Men DT blir litt for mye prog for meg ass:P sÃ¥ dropper detta xP Gidder ikke betale masse penger bare fÃ¥r Ã¥ se et av banda :P Men opeth kommer vel til Norge igjen forhÃ¥pentligvis :)

Opeth spiller i Oslo 3. juli, under Oslo Live festival:

http://www.oslolivefestival.no/program/

Og billettprisen? 114,- kroner ink. gebyr!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.