Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Da har man handlet ny gitar :D


Cleffy

Anbefalte innlegg

Da var det gjort, etter noen måneder med studering av forum, reviews, youtube-reviews, tester hit og dit, har jeg endelig bestemt meg for hvilken gitar jeg skal kjøpe. :D Kasserte min gamle Ibanez (sÃ¥ gammel at jeg aner ikke type) og Park-amp for et Ã¥rs tid siden, den var ødelagt sÃ¥ den ble svært lite brukt. Endte opp med Ã¥ bestille en ny Fender Strat american standard, sammen med Fender G-dec 30 amp. Ble noen høvdinger, men det er en investering jeg har tenkt Ã¥ nyte godt av i flere Ã¥r fremover.

Fender Stratocaster American Standard

0110402706_md.png

Fender G-Dec 30

2350500000_md.png

Håper og tror at dette var en god investering, har ikke fått utstyret ennå, men gleder meg. Må jo rette en takk til forumbrukerne her, har ikke skrevet så mange innlegg selv, men har lest veldig mye. Nå blir det vel å ta i bruk teknikk-sidene på forumet videre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott valg av gitar :)

Får jeg spørre Ã¥ssn musikk du spiller?

Noe ala Iron Maiden? :D

Går mye i Pink Floyd, Dire Straights, GnR, slike ting. Er en stund siden jeg har spilt nå så er rusten så det holder, men det kommer vel fort tilbake. Har brukt gode gamle kassegitaren i mellomtiden så kan fremdeles bevege fingrene. :D

Hehe, kasta Ibanez'n ja, den var sikkert 20 år gammel og jeg var mildt sagt lei av å plages med den. Jeg har jo i ettertid skjønt at det var tåpent gjort, men gjort er gjort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.