Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heisann


Anbefalte innlegg

Rykende fersk gitarist på 3. mÃ¥neden her!

Til tross for at jeg har sett 26 vintre, har jeg altså aldri fått plukket opp en gitar før nå nylig. Jeg har nytt godt av instruksjonsvideoene til Justin Sandercoe og hjelpen på forumet hans, men har også lyst til å dele erfaringer med (og stille spørsmål til) mine landsmenn her inne. :)

Utstyret mitt ser dere forhåpentligvis i signaturen ganske snart.

SÃ¥ ser jeg frem til berikende diskursjon i tiden som kommer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykende fersk gitarist på 3. mÃ¥neden her!

Til tross for at jeg har sett 26 vintre, har jeg altså aldri fått plukket opp en gitar før nå nylig. Jeg har nytt godt av instruksjonsvideoene til Justin Sandercoe og hjelpen på forumet hans, men har også lyst til å dele erfaringer med (og stille spørsmål til) mine landsmenn her inne. :)

Utstyret mitt ser dere forhåpentligvis i signaturen ganske snart.

SÃ¥ ser jeg frem til berikende diskursjon i tiden som kommer. :D

Eric Clapton startet vist nok også i eldre alder. Om 26 år er eldre ? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eric Clapton startet vist nok også i eldre alder. Om 26 Ã¥r er eldre ? :blush:

Hehe... Jeg føler meg rimelig arkaisk innimellom i hvert fall, når jeg tar meg selv i å riste oppgitt på hodet over "denne ungdommen i dag, altså". ;)

Visste for øvrig ikke at Clapton begynte sent. Nå har ikke jeg ambisjoner om å utfordre ham på hans trone, men det er jo kjekt å vite at man ikke er dømt til middelmådighet selv om man ikke får gitaren inn med morsmelken. :) Foreløpig spiller jeg kun for meg selv og egen glede, så ser vi hvor det fører oss hen.

Og så må jeg si at det er veldig hyggelig å se at det er en gitarmaker her på forumet. Du skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å begi meg ut på et custom-prosjekt etter hvert, da min interesse for gitar ikke ser ut til å begrense seg til spilling. :D

Endret av HenrikWL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg føler meg rimelig arkaisk innimellom i hvert fall, nÃ¥r jeg tar meg selv i Ã¥ riste oppgitt pÃ¥ hodet over "denne ungdommen i dag, altsÃ¥". ;)

Visste for øvrig ikke at Clapton begynte sent. Nå har ikke jeg ambisjoner om å utfordre ham på hans trone, men det er jo kjekt å vite at man ikke er dømt til middelmådighet selv om man ikke får gitaren inn med morsmelken. :) Foreløpig spiller jeg kun for meg selv og egen glede, så ser vi hvor det fører oss hen.

Og så må jeg si at det er veldig hyggelig å se at det er en gitarmaker her på forumet. Du skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å begi meg ut på et custom-prosjekt etter hvert, da min interesse for gitar ikke ser ut til å begrense seg til spilling. :D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Rykende fersk gitarist på 3. måneden her!

Til tross for at jeg har sett 26 vintre, har jeg altså aldri fått plukket opp en gitar før nå nylig. Jeg har nytt godt av instruksjonsvideoene til Justin Sandercoe og hjelpen på forumet hans, men har også lyst til å dele erfaringer med (og stille spørsmål til) mine landsmenn her inne. :)

Utstyret mitt ser dere forhåpentligvis i signaturen ganske snart.

Så ser jeg frem til berikende diskursjon i tiden som kommer. :D

Välkommen :) .

Hahaha!

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.