Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ikke Lyd gjennom USB!


ofulm

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og trommisen har nettopp anskaffet trommemikker og 16-kanals USB mixer. Cubase AL fulgte med. Mixeren og mikkene fungerer som det skal, men når vi kobler mixeren til PCen, fanger ikke Cubase opp lyd! :(

Vi har fulgt instruksjonsboken nøye, og sjekket troubleshooting i den, men Cubase fanger fortsatt ikke opp lyd! Hva gjør vi?

(Ps: Windows-bruker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bruker du HUB på USB'en? Det kan ha noe å si. Du har vel prøvd å sette i en annen USB på PCen regner jeg med.

Lydkortet mitt fungerer på noen USBer på PCen, men får ikke strmøm gjennom andre "friske" USB-innganger.

Btw. Hørte dere trakk dere fra spillejobben pga skade i bandet? Vi fikk tilbud om å spille istedenfor dere, som vi ikke klarte å si nei til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du HUB på USB'en? Det kan ha noe å si. Du har vel prøvd å sette i en annen USB på PCen regner jeg med.

Lydkortet mitt fungerer på noen USBer på PCen, men får ikke strmøm gjennom andre "friske" USB-innganger.

Btw. Hørte dere trakk dere fra spillejobben pga skade i bandet? Vi fikk tilbud om å spille istedenfor dere, som vi ikke klarte å si nei til :P

Haha... Vet. Trommisen vår gikk på trynet i en trapp med russen etter seg, og brukte 2 min på å gå ned en trapp med ca. 9 trinn xD Men vi hadde en spillejobb i går (den kunne vi ta, ettersom det bare var coverlåter som skulle spilles, så vi trengte ikke double-kick). Men den søg virkelig. Hadde vert gøyere å tatt Radøy jobben. Liksom første gang vi skulle spille noen av låtene som meg og trommisen hadde laget. Men jaja. Håper det gikk bra i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.