Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NY GITAR:D:D:D


Robin_ogn

Anbefalte innlegg

Sinnsykt rått! Sjekk denne da dere:http://www.surveyexpert.com/rg550/jpm1-1.jpg

Gamle Ibanez signatur gitaren til John Petrucci. Stilig den' date=' men vet egneltig ikke helt om jeg liker 'Picasso mønsteret' eller ei..[/quote']

nei, det er vell smak å behag, men jeg digger den.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lion's Claw' date=' Monkey grip, DiMarzio Breed pickups, JEM halsprofil, finishen.

Kom ikke her å si at en Ibz RG550 er liksom mer value for pengene. JEMen til Robin er dritstilig og med utrolig bra specs.[/quote']

Det sier jeg ikke, jeg spurte bare fordi jeg er uvitende, og for meg ser den helt lik ut som en RG550, bortsett fra handtaket. Jeg vet ikke noe om Ibanez, bortsett fra at jeg ikke er voldsomt begeistret for gitarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RG 550 er den gitaren som kom i 1987 som en "Jem for folket", så de bygger på de samme prinsippene. Detaljer er tatt bort, samt tynnere hals. Ellers omtrent samme forhold som USA Fender og MIJ (Made In Japan) Fender. Dvs andre mikrofoner og treverk. Mekanikken er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jeg ikke' date=' jeg spurte bare fordi jeg er uvitende, og for meg ser den helt lik ut som en RG550, bortsett fra handtaket. Jeg vet ikke noe om Ibanez, bortsett fra at jeg ikke er voldsomt begeistret for gitarene.[/quote']

Da må jeg be om unnskyldning. Misforstod innlegg ditt. Jeg trodde oppriktig talt du mente det ganske så sarkastisk. Men tok tydeligvis feil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.