Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lurt kjøp?


GuitarLiland

Anbefalte innlegg

Ville gått for Straten, da en billig Strat som regel er bedre enn en billig LP(tenker da stemmeskruer spesielt, omtrent alle jeg kjenner som har Epi LP(endel Gibbo Studio og) sliter med at gitaren ikke holder stemminga..

Ikke for å spore av tråden, men det er veldig sjeldent at det har med stemmeskruene å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey,

Har lenge tenkt på Ã¥ skaffe meg en el-gitar, og nÃ¥ er det bestemt!

Men hvilken? :rolleyes:

Har sett en del på denne gitaren.

Lurer på om dette er et bra kjøp for en nybegynner som meg? ^_^

Mvh

GuitarLiland

Hvis du ikke har handlet alt, så er de fleste innleggene saklige med utgangspunkt i evt å kjøpe en brukt gitar. Dagens gitarer, (nå snakker jeg ikke om Elkjøp/Rema100) er av

god kvalitet. Tror jeg har spilt på det som finnes av billigere gitarer, og utvalget er bra. Det er nevnt Epi og Squier her. Gode gitarer begge to. Det er bare så synd at

disse gitarene blir stemoderlig behandlet av butikkens ansatte. De er satt opp med billige strenger, uten å ta hensyn til nøtta og aksjonen på gitaren. De fleste gitarer holder

stemming hvis nøtta er tilpasset strengetykkelse. Finn ut hvilken aksjon, hals, frets du liker. Prøv alt du kommer over av gitarer. Kjøp den du selv synes er best.

Lyd og aksjon kan du justere/forandre etter at du har handlet. Noen foretninger har dette inkludert i prisen. Men bruktmarkedet er veldig bra for tiden, og de fleste selgere er

til å stole på. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.