Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TheGibsonMan


Anbefalte innlegg

Ett år siden sist jeg skrev en presentasjon av meg selv, sÃ¥ nÃ¥ kommer en ny en!

Jeg heter Øystein og er 18 år. Jeg spiller gitar og rytmeegg. Har spilt gitar i ca 8 år og rytmeegg i ett halvt år nå. Jeg begynner som gitarlærer etter påske. (Bruker ferien til å "friske opp minnet" på gitarteorien som jeg aldri har lært meg.) :P

Kom på mirakuløst vis inn på musikklinja i Molde og har nå endelig begynt å lære hva jeg spiller.

Favoritt bandet er Bigbang! :wub:

Fritiden går med til spilling, litt festing, se filmer og konserter, jobbe med bilen, fisking og ikke minst Gitarnorgeing. ^_^

Det går mest i blues og litt av musikken jeg hører på og spiller er:

Bigbang, John Mayer, Eric Clapton, Stevie Ray Vaughan, Led Zeppelin, Robert Randolph, Sonny Landreth, CSNY, Ac/dc, B.B. King, Moving OOs, Buddy Guy, Rolling Stones, Jimi Hendrix ..

De tøffeste låtene for tiden:

Bigbang - Play Louder

Sonny Landreth & Eric Clapton - Hell at home Crossroads 2007.

Al Green - Take me to the river.

Har vel rundtom 10 gitarer og ett par forsterkere.. Om du har lyst å se noen av de så er det forhåpentligvis bare å følge linken:

http://forum.gitarnorge.no/TheGibsonMan-s-...-og-t13308.html

Btw: Spiller du bass i Molde og hører på litt av den samme musikken som meg? Da bør vi ta oss en prat. ;)

Endret av TheGibsonMan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.