Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

EMG-ZW - Zakk Wylde


Twizt

Anbefalte innlegg

Nei, egentlig ikke. Mine personlige favoritter er enten Tom Anderson eller Fender. Seymore Duncan lager også et par feite HB'er. Anyway, EMG-81, som jeg mener å huske sitter på det settet, er en metal-pickup. noen sverger også på at en EMG-85 i neck pos eier, men dem om det, meg om noe annet, vi er forskjellige. Anyway, det brukes utelukkende av heavy-metal folk, plus Steve Lukather. Så hvis du vil ha en metal-gitar, kjøper du sette t, vil du ha en mer allsidig gitar, kjøper du et TomAnderson eller Suhr sett, som har HB'er med plenty utgangsvolum, og noen SC's som lyder fint i tilegg. Det er min idealkombo, men vi er forskjellige. Image-messig funker de perfakt med gitaren din, jeg kjenner ikke pickuupkonfigurasjonen på den, men hvis det er to store pickupper på den, skal den passe i hullene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dette settet på en Faded Les Paul en gang..

Personlig så syns jeg 85 i hals-posisjon ble litt for grumsete.. Litt mye bass og litt lite av annet..

81 i stol-posisjon er bare digg.. Men jeg ville heller kjøpt et sett med 81 til stol og 60 til hals.

Og ja, de vil passe finfint i gitaren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egenskapene til emg60 da?

EMG-60 er beregnet for bedre clean-lyder (Er f.eks den James Hetfield bruker i hals-posisjon).

Den er ganske varm med litt mindre output enn 81/85 pick-up'ene.

http://www.home.no/olsale/EMG60clean.mp3 <-- her er et lite klipp en amerikansk kamerat av meg laget fordi jeg lurte på det samme som deg, den er spilt inn med en EMG-60 i hals-posisjon og gitaren er en Ken Lawrence Explorer (Ja, slik som James Hetfield har.. Koster $6500)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ike være det. Eller, Fant ut i dag at Guitar Workshop har kobla den ene SC'en min fasevendt i forhold til hvordan den burde væer...

Men om det ikke følger med, har de nok koblingsskjemaer liggende på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egenskapene til emg60 da?

EMG-60 er beregnet for bedre clean-lyder (Er f.eks den James Hetfield bruker i hals-posisjon).

Den er ganske varm med litt mindre output enn 81/85 pick-up'ene.

Joda, clean er bra den, men EMG-60 har oxo en sinnsyk vreng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.