Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Defekt MXR Phase 90


kake

Anbefalte innlegg

Morn. Har en defekt Phase 90 her, som vistnok sa takk for seg etter at en eller annen fyr skulle gjøre en mod på den, en vanlig mod der man fjerner noen resistorer og sånt.

Når den er koblet til lyser lyset, men ellers fungerer den ikke som annet enn en kill switch. Jeg så inni den, og alt så greit ut, moden så ut som den var gjort på riktig måte også.

Noen som har noen forslag til hva det kan være, eventuelt noen jeg kan sende den inn til som kan se på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Lørenskog. Har ikke peiling på hvor gammel den er, men den er nok relativt ny. Hva slags priser ville du tatt for å sett på den da, om du ikke fikk fikset den, evt. hvor mye om du fikk fikset den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Lørenskog. Har ikke peiling pÃ¥ hvor gammel den er, men den er nok relativt ny. Hva slags priser ville du tatt for Ã¥ sett pÃ¥ den da, om du ikke fikk fikset den, evt. hvor mye om du fikk fikset den?

Eneste jeg skal ha for er frakta tilbake til deg :) Evt hvis det er noen deler som må byttes ut da :) Ellers ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.