Web Analytics
Jump to content

BcRich/Jackson

Torsn
 Share

Recommended Posts

På papiret er nok BC-en best, hverken vib-systemet eller duncan designed er noe særlig på Jacksonen, hadde en DX10 for noen år siden. MEN! Den gitaren var veldig god å spille på, som ikke akkurat har vært på tilfellet på de BC Richene jeg har prøvd.

Jeg har en Jackson RX10 liggende og den er forbausende god å spille på, den holder stemmingen like forbausende godt, om man ikke bruker Floyden til akrobatikk da.

I min sitter det kun en EMG så originale pickups vet jeg ikke noe om på denne modellen, men det er sikkert helt greit i forhold til prisen.

B.C Richen duger sikkert også, jeg har en med Rockfield pickups selv, men kan ikke si på stående fot hvordan de låter, men det blir i samme gata som Duncan Designed vil jeg tro.

Kan aldri tenke meg den faller fra hverandre noe mer enn andre gitarer i den prisklassen.

Her tror jeg du tar den du liker best av utseende og på magefølelse, men kan det stemme at B.C. har original Floyd i den prisklassen? Jeg ser det står der, men likevel.. Isåfall er jo det et stort pluss, om du ser for deg hard bruk på det området.