Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Takamine EF-508C


Bjørn-Willy

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å kjøpe meg ny gitar i 10 000,- - 15 000,- klassen. Har sett litt på Takamine EF-508C er dette et bra valg?. Gitaren skal brukes til å spille live... pluss at den skal brukes til kos med venne gjengen. Har bestemt meg for å kjøpe noe skikkelig denne gangen og er veldig åpen for forslag og erfaringer som dere har. Gjerne andre gitarer i samme prisklasse.. har tenkt litt på Martin og. I tillegg til lyd og klang så vil eg har en gitar som ser litt kul ut og en som ikke er så utrolig stor...

Takk for all hjelp! =P

Bjørn Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd akkurat den modellen, men har en EF-341C selv som jeg har hatt i 7-8 år. Er strålende fornøyd med den, og det er jeg sikker på at du også vil bli med din 508. En Martin til 2-3 ganger prisen er nok et bedre instrument, men i sitt prissegment synes jeg Takamine er fullt på høyde med det beste :-)

Hei!

Vurderer å kjøpe meg ny gitar i 10 000,- - 15 000,- klassen. Har sett litt på Takamine EF-508C er dette et bra valg?. Gitaren skal brukes til å spille live... pluss at den skal brukes til kos med venne gjengen. Har bestemt meg for å kjøpe noe skikkelig denne gangen og er veldig åpen for forslag og erfaringer som dere har. Gjerne andre gitarer i samme prisklasse.. har tenkt litt på Martin og. I tillegg til lyd og klang så vil eg har en gitar som ser litt kul ut og en som ikke er så utrolig stor...

Takk for all hjelp! =P

Bjørn Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.