Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tråden for overpriset gitar-utstyr


mrj

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt sinnsyke metallbørser fra Polen.

Ikke bare metall - har noen griselekkre halvakkustiske også :)

Hehe, så artig. Må vel ha en slik en en gang, bare på grunn av navnet...!

Bare å ta kontakt det, så ordner vi det. Alle gitarene kan customiseres (bra helnorsk ord) en god del. Jeg har bl.a. designet inlays på gripebrettet selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg bidrar ytterligere til avsporingen her nå, men er det noen som vet en ca-pris på Mayones Regius (fortrinnsvis den med floyd)? Det står ingen priser på siden deres.

Har ikke helt satt de norske prisene enda, men det blir nok et sted i overkant av 20.000,- for en Regius Pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min ny i butikk - var vel i 94 - kostet vel en 7 - 8000 mener jeg Ã¥ huske. Hadde penger (studielÃ¥n) i lomma, og var pÃ¥ jakt etter den beste (mest allsidige) gitaren jeg kunne finne. Prøvde massevis av gitarer opp i mot 12-13000 kroners grensa, men endte med Ã¥ velge Ghostrideren. Har i ettertid gjort den litt mer til metal gitar ved Ã¥ sette i EMG mikker, men vurderer Ã¥ roe den ned med Bare Knuckle Stormy Monday mikker, siden jeg har en custom Mayones gitar pÃ¥ vei - som blir et metalmonster :)

Oi, såpass.. Hvor mye tror du man får solgt en for i dag?.. Bare lurer sånn ca.. Har ikke tenkt til det i det hele tatt..

Utrolig at jeg brukte 600kr på denne gitaren. Føler meg utrolig velsignet altså=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass.. Hvor mye tror du man får solgt en for i dag?.. Bare lurer sånn ca.. Har ikke tenkt til det i det hele tatt..

Utrolig at jeg brukte 600kr på denne gitaren. Føler meg utrolig velsignet altså=)

600 var et superkupp!!!!

Vet ikke hvor mye man kan få solgt dem for. Har sett noen på ebay nå og da - og da koster de ikke så veldig mye. Jeg skulle i alle fall ha hatt en god del for å vurdere å selge min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 var et superkupp!!!!

Vet ikke hvor mye man kan få solgt dem for. Har sett noen på ebay nå og da - og da koster de ikke så veldig mye. Jeg skulle i alle fall ha hatt en god del for å vurdere å selge min.

Har foreløpig bare tatt bilde av gitaren med mobilen min.

Her er min GhostRider=) Er det en GR220?

2ag2sdc.jpg

Endret av RalphDarwin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.