Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tråden for overpriset gitar-utstyr


mrj

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Verste er vel at gitaren koster rundt 9000 kr kr ny, som er godt under prisen han satt, og ikke så altfor langt fra halvparten av hva han oppgir som nypris.

Kommer jo derimot ikke som noe sjokk, han er tross alt svensk.

edit: Ble en gang tilbudt en slik i strøken stand med hardcase osv. og til og med kvittering for 5000 kr, så er vel rundt der prisen ligger.

Angrer litt på at jeg ikke slo til, er en kul gitar. =/

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ganske morsom tråd.. Men men, jeg holder meg til min Ibanez GhostRider som jeg kjøpte for en billig penge.. Faktisk mer underpriset enn overpriset. For de pengene jeg brukte på den kan man kjøpe ca 3 pakker med gitarstrenger.

Har også sett tilfeller på finn der mange prøver å selge cuben sin for lik pris for en Cube-X i butikkene i dag. Syns det er litt drøyt, men ikke mange er klar over dette og biter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde likt slike gitarer hadde jeg betalt max 6.500kr for en brukt.

Da måtte den være som ny, og med alle papirer i orden og alt med.

Det er 2/3 av nypris, og bør være det meste en kan forvente når en selger noe brukt.

Solgte 2550'en min for 6000, så det er nok ikke så veldig skivebom, det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann - enda en Ghostrider eier :)

Her ser du bilde av min.

Wow! Din var fin!=) Jeg har en med svart finish. Skal ta bilder snart så jeg kan fÃ¥ vist min.. Tror jeg har en GR220. Men er ikke helt sikker.

EDIT: Hvor mye ga du for Ghostrider'n din?

Endret av RalphDarwin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Hvor mye ga du for Ghostrider'n din?

Jeg kjøpte min ny i butikk - var vel i 94 - kostet vel en 7 - 8000 mener jeg Ã¥ huske. Hadde penger (studielÃ¥n) i lomma, og var pÃ¥ jakt etter den beste (mest allsidige) gitaren jeg kunne finne. Prøvde massevis av gitarer opp i mot 12-13000 kroners grensa, men endte med Ã¥ velge Ghostrideren. Har i ettertid gjort den litt mer til metal gitar ved Ã¥ sette i EMG mikker, men vurderer Ã¥ roe den ned med Bare Knuckle Stormy Monday mikker, siden jeg har en custom Mayones gitar pÃ¥ vei - som blir et metalmonster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.