Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tråden for overpriset gitar-utstyr


mrj

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men, for all del: Sende mail med en fyr som skulle ha igjen mere enn nypris på en gibson lp. Jeg sendte no sÃ¥nnt som" gir deg 50% av det du forlanger, du har jo overprisa som F¤#%!!!" Han svarte: "gitaren er solgt" :)) For det han forlangte..

Jeg håper du lever opp til dette her når du selv selger ting. Å kjøpe varer til halv pris er alltid greit.

Forøvrig finnes det ingen "overpris". Den eneste prisen som betyr noe er den som kjøper og selger blir enig om. Alle andre kan enten chille og passe sine egne saker, eller så kan de mase om urettferdigheten på utvalgte webforum. Sånn er det når vi har et fritt marked..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver bare Ã¥ si at Ã¥ dømme en gitarannonse ut i fra pris og bilder er som regel tull. Du finner jo alltids tilfeller hvor det jeg sier rett og slett er galt. Men som sagt, selg ikke skinnet før bjørnen er skutt.. I dette tilfellet blir det vel : Skyt ikke bjørnen før øksa er prøvespilt? :P
Helt ærlig ville _jeg_ styrt unna den modellen. Max spiller jo nesten ikke gitar på scenen. Hvordan kan det ha seg at han har fått en signaturmodell og ikke den faktiske gitaristen i soulfly?

Mulig det er en kjempegitar, men når artisten som promoter den såvidt spiller på den.. meh.. da blir jeg skeptisk :P

Okei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ganske dyrt. Hadde ikke gjort meg noe om Gibson satte ned prisen med liksom.... 10 høvdinger.

Ephiphone skulle blitt gitt som tilbehør når du kjøper en pose Twist da eller?

Bare for å kunne konkurrere med kvalitetsgitarer mener jeg...

Men for all del... Gibson har gitarer som koster nær det den typiske Ephiphone gitaren koster i dag...og kvaliteten er jo deretter... ditt valg om du vil spare litt eller ei...

Jeg ventet på det.

Håper virkelig at denne tråden blir stengt, da den mest sannsynlig kommer til å føre til mye dritslenging fram og tilbake på grunn av forskjellige synspunkt, verdier, meninger og preferanser. Slik som Torsn kom med.

Agreed... selv om det da ble litt feil av meg å svare på den over... men noen fristelser må jeg kunne falle for :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Diezel er dyrt, jeg. Har sinnsykt lyst på herberttoppen, men blir for dyr for min lommebok.

Hva er liksom forskjellen mellom Diezel og f. eks Krank? Begge håndlagede hi-gain forsterke.

Diezel`n er mer alsidig og har mer "bells &whistles".

Har aldri sett en Krank så det kan hende det er forskjell på byggekvalitet/dyrere og bedre komponenter i Herbert`n.

Sikler du på Diezel`n bare for at den er dyr eller har du prøvd den?

Jeg hadde Diezel en stund men det er heller ikke den ultimate toppen for alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som du sier, krank er ikke på langt nær sÃ¥ allsidig som diezel,

men når det gjelder komponenter og byggekvalitet skal jeg være forsiktig med å si for mye, da jeg kke vet hvordan diezel sine amper er bygd opp.

Og ja, jeg har prøvd en herbert som jeg forøvrig likte utrolig godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som du sier, krank er ikke på langt nær sÃ¥ allsidig som diezel,

men når det gjelder komponenter og byggekvalitet skal jeg være forsiktig med å si for mye, da jeg kke vet hvordan diezel sine amper er bygd opp.

Og ja, jeg har prøvd en herbert som jeg forøvrig likte utrolig godt ;)

Cool!

Har inntrykk av at endel sikler på Diezel fordi Metallica, Tool osv bruker de, og ikke fordi de har prøvd de...

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ephiphone skulle blitt gitt som tilbehør nÃ¥r du kjøper en pose Twist da eller?

Bare for å kunne konkurrere med kvalitetsgitarer mener jeg...

Men for all del... Gibson har gitarer som koster nær det den typiske Ephiphone gitaren koster i dag...og kvaliteten er jo deretter... ditt valg om du vil spare litt eller ei...

Twist er ganske dyrt da.. :rolleyes:

(vet forresten ikke hvordan man siterer! haha)

Endret av Blooddrunk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.