Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny billig amp


Anbefalte innlegg

Med 2000kr så er det ikke sååå mye bra å velge mellom viss man skal kjøpe nytt da.

Sjekk ihvertfall ut:

Roland Cube

Tech 21

Vox AD

Line6 Spider og de andre Line6 ampene.

Enig med deg. Synes det er litt overdreven bruk av superlativer her. Hvis en amp til 2000,- er knallbra hva er en Mesa, Marshall, Fender, Dr.Z, Matchless, BadCat i 20-30000,- klassen da? über-hyper-super-over-mega-bra?

Vær klar over at for 2 lapper får du en grei øvings-amp til hjemme-bruk, ikke en fet amp med fet metalvreng. Men den kan klare seg lenge til -nettopp- hjemmebruk. Det er også mulig å få en mye bedre brukt amp i samme prisleie. Den ampen Tom Dooley har til salgs her vil jeg tro er det beste alternativet som er nevnt her, uten at jeg har prøvd den ampen og vet hvordan den høres ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Synes det er litt overdreven bruk av superlativer her. Hvis en amp til 2000,- er knallbra hva er en Mesa, Marshall, Fender, Dr.Z, Matchless, BadCat i 20-30000,- klassen da? über-hyper-super-over-mega-bra?

Det heter Epic :P

Har en Roland Cube 30, men er rett og slett lei av den, + at den egentlig er min søsters :P

Jeg har nettopp innsett at 2k er litt lite som dere sier. Sparer heller litt cash og kjøper en Tech 21 TM30, koste hva det koste vil, og en ML-2 elns. Amp'en skal kun brukes til hjemmebruk, btw

Takk for alle svar ;)

EDIT: Om jeg en gang i fremtiden velger å spille inn litt gitar til PC'en og jeg har trademarken, trenger jeg da å mice opp forsterkeren så lenge jeg har lydkort? Jeg tenker da på den XLR-utgangen.

EDIT2: Er det forresten noen som seller en TM 30, eller vet om noen som seller en TM 30, eller i det hele tatt finner noe som helst som omfatter ett salg av en TM 30 i norge? Finner rett og slett ingenting på google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter Epic :P

Har en Roland Cube 30, men er rett og slett lei av den, + at den egentlig er min søsters :P

Jeg har nettopp innsett at 2k er litt lite som dere sier. Sparer heller litt cash og kjøper en Tech 21 TM30, koste hva det koste vil, og en ML-2 elns. Amp'en skal kun brukes til hjemmebruk, btw

Takk for alle svar ;)

EDIT: Om jeg en gang i fremtiden velger å spille inn litt gitar til PC'en og jeg har trademarken, trenger jeg da å mice opp forsterkeren så lenge jeg har lydkort? Jeg tenker da på den XLR-utgangen.

EDIT2: Er det forresten noen som seller en TM 30, eller vet om noen som seller en TM 30, eller i det hele tatt finner noe som helst som omfatter ett salg av en TM 30 i norge? Finner rett og slett ingenting på google.

Kjøp TM30'n først. Kan godt være at du finner ut at du ikke trenger noen ML-2 e.l. ;)

Du kan kjøre fra XML utgangen på TM'en og inn på lydkort. Gjorde blandt annet det for mitt bidrag til Trehjulsykkel.

Tre45 er importør av Tech21 i Norge, selv om det ikke nevnes på nettsidene deres. Kjenner ikke til noen andre som selger det her til lands. Jeg var heldig og kjøpte min TM10 brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Haha, en amp som er kjent for å ta fyr, sÃ¥ herlig :D Da er nok sikkert ikke den et bra alternativ for trÃ¥dstarter :)

Edit: Fant denne flotte tråden om den: http://www.ultimate-guitar.com/forum/archi...p/t-845438.html Virker jo egentlig ganske interessant, spesielt det som sies om cleanen....

Endret av Eivind August
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.