Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ørepropper når man spiller ....


Deryck

Anbefalte innlegg

Sverger selv til spesialstøpte ørepropper. Kostet 1200 kr.

Demper alle frekvenser ca 15 db. Disse kan du ha i flere år.

Nuff said.

Men som 14 åring er det IDIOTISK å kjøpe seg slike! Vent til øret ditt er fullt utvokst med å kjøpe slike! De koster så mye at du har nesten ikke råd til å vekse ifra dem! Skulle kjøpe meg slike i fjor, men det ble ikke no av, fordi jeg burde vente til jeg var utvokst! Hvis ikke kunne de bli for små, og da var det godt over en høvding sløst bort!

De koster vel heller ikke bare 1200? Har enda ikke sett slike til det! Det billigste jeg har sett er 1300. :P ellers er det bare rundt 1500 jeg har sett til!

Isåfall, hvor fant du dem til den prisen? Begynner å bli utvikst snart, og da må jeg være klar til å kjøpe! :D

Hos legen får du slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg har fått tinnitus. Det summer så fint i venstre øre (hummmmmmmmm....)

Fikk det for to-tre uker siden dagen etter jeg hadde spilt gitar gjennom PODen og hatt på ørofonene. Hadde ikke grusomt høy lyd, men jeg fikk etter en god stund med intens spilling grusomt vondt i øregangen og rundt hele øret. Føltes som om det var pga. trykket fra de ubehagelige fonene. Er ikke så deilig selv om den har puter og stæng som går bak i nakken.

Tar nok en tur til legen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt at jeg så denne tråden nå! Har vært på en eneste konsert med øresus til følge, og har hatt to øvinger med bandet. Så da er nok ikke hørselen tapt nei.

Hvor kan man få tak i disse speisalstøpte sakene? Fortrinnsvis et sted der jeg kan reise for å ta "mål".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

selv har eg ikke hørselsproblemer direkte, men det suser jævlig i vifter og annen ambient støy i rommet eg er så om kveldene er det ikke så sjeldent at det ringer svakt i ørene noen minutter..men jah eg skal nå få tak i skikkelig ørerpropper til bandøvelse å lignende, har jammet engang på spiren uten ørepropper, hørte ikke en dritt på noen minutter etterpå, satt rett attmedtrommene. måtte bøye meg så jeg fikk øre mot skuldra mi for det var vondt hehe, så øreplugger må du nesten ha! uansett hva du spiller må du ha det om du skal spille med høytvolum, for det er jævlig å miste hørslen..

(faen eg skriver som en idiot...kom igjen skole! bu til sommerferie O.o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.