Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag?


Anbefalte innlegg

Unskyld at jeg maser om det, men hva hadde vert lurt å begynne med Ã¥ lære bort til noen som er totalt nybegynner? :)

hmmmm, hvis du ikke vet det er det vel kanskje også et spørsmål om du burde gi timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 200 for en klokketime, men det blir ikke effektiv læring..mine elever er 11-12 år, da er det begrensning for hvor mye informasjon en kan ta inn...

Og for en ufaglært å ta over det for en time er etter mitt hode uhørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm, hvis du ikke vet det er det vel kanskje også et spørsmål om du burde gi timer?

Kanskje d...men uansett begynner jeg alltid med chorder...3 i slengen!!

og det holder lenge med 30 minutter i starten..

Endret av MR.Young
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er mye som spiller inn her (hehe pun intended)

må tenke litt på at det er naboen og da - 200 er dyrt hvis fyren må betale ved å rydde tomflasker - men helt greit hvis det er fattern som betaler. Synes det ar vanskelig å snakke om tarriff med mindre du er fagorganisert. Ellers mye gode ord her - foreslår at du tenker deg et antall timer og hva vedkommende skal kunne etter det antallet timer - da vil progresjon i undervisningen bli "synlig" hva må du igjennom for å komme dit etc... samt at det er fint for eleven å få høre f.eks. at når vi er ferdige med xx antall timer skal du spille "superlåta" ... ja du skjønner sikkert hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.