Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Postoppkrav


Torsn

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet ca hvor mye postoppkrav på en bass blir? Er postoppkrav en fast sum eller blir det regnet ut av hvor mye pakken veier? Har som vanligvis betalt ca 80 kr på div filmer/cd'er jeg har kjøpt på nett før:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Undrer litt enda om jeg skal bestille meg en Squier P Standard eller en Ibanez SR300 :D

såvidt jeg vet sÃ¥ er Ibanez bedre overall enn squier.

ta den som er best å spille på, den du liker halsen best på. Mikker, stemmeskruer og bro kan byttes ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hmmmm....

Jeg antar at han ikke kan prøve den siden han trenger postoppkrav! :D

joa... mulig. Men er jo også mulig at det sto mellom to brukte, og da hadde det jo gått ann å dra til den lokale sjappa og prøve de modellene det står mellom...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa... mulig. Men er jo også mulig at det sto mellom to brukte, og da hadde det jo gÃ¥tt ann Ã¥ dra til den lokale sjappa og prøve de modellene det stÃ¥r mellom...!

hehe... jada, selvsagt :)

MÃ¥tte bare dra i den foten som hang der *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å trekke, jeg liker Ã¥ tro at jeg holder meg godt fast;)

Jada, absolutt :)

Poenget ditt er riktig. Man får anledning til å sjekke ut hvilket instrument man er mest komfortabel på, og Squier og de rimelige Ibanezene er som oftest mulig å få testet på de fleste musikkbutikker med litt utvalg. Så selv om man ikke får sjekket kvaliteten på akkurat det instrumentet man ender opp med (noe som er uheldig akkurat i denne prisklassen, fordi kvaliteten kan svinge ganske mye fra instrument til instrument), får man ihvertfall gjort seg et inntrykk av hvilket man vil ha. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, absolutt :)

Poenget ditt er riktig. Man får anledning til Ã¥ sjekke ut hvilket instrument man er mest komfortabel pÃ¥, og Squier og de rimelige Ibanezene er som oftest mulig Ã¥ fÃ¥ testet pÃ¥ de fleste musikkbutikker med litt utvalg. SÃ¥ selv om man ikke fÃ¥r sjekket kvaliteten pÃ¥ akkurat det instrumentet man ender opp med (noe som er uheldig akkurat i denne prisklassen, fordi kvaliteten kan svinge ganske mye fra instrument til instrument), fÃ¥r man ihvertfall gjort seg et inntrykk av hvilket man vil ha. ;)

absolutt... og det er gjerne en fundamental ting som er rimelig lik, og det er halsen og ballansen. de to er liksom to ting som kanskje ikke varierer så mye, men er viktig fordet§!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, gjorde jeg akkurat dette en gang rundt 1995 eller noe sÃ¥nt. Jeg prøvde en Yamaha BN5 bass pÃ¥ Hagström i Bergen, og likte den veldig godt. Men fordi jeg fikk mye bedre priser pÃ¥ Tre'45 i Trondheim, bestilte jeg en derfra. Jeg fikk en som var helt hÃ¥pløs. SÃ¥ i denne prisklassen kan man være heldig og uheldig. Det var mitt poeng vedr. fordelen ved Ã¥ kunne prøve det eksakte instrumentet du vurderer Ã¥ kjøpe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, gjorde jeg akkurat dette en gang rundt 1995 eller noe sÃ¥nt. Jeg prøvde en Yamaha BN5 bass pÃ¥ Hagström i Bergen, og likte den veldig godt. Men fordi jeg fikk mye bedre priser pÃ¥ Tre'45 i Trondheim, bestilte jeg en derfra. Jeg fikk en som var helt hÃ¥pløs. SÃ¥ i denne prisklassen kan man være heldig og uheldig. Det var mitt poeng vedr. fordelen ved Ã¥ kunne prøve det eksakte instrumentet du vurderer Ã¥ kjøpe. :)

Skjønner, og erklærer meg enig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.