Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Topp eller rack?


Saurus

Anbefalte innlegg

Ja, men nå sammenligner vi rack og topp. Da blir det litt feil Ã¥ ta utgangspunkt i et FETT rack om det innebærer mer en preamp og sluttrinn ;)

Jepp, Jeg prøvde bare å si at det stort sett er dyrer å kjøpe pre amp og power amp i separate kapslinger. Det har litt med at de må ha hver sin strømforskyning osv osv. Og så er det engang sånn at når du har 3+en og VHTen i boks er det jo jævlig feigt å ikke hive inn en Eventide eller et par Lexcion'er og en ekstra 4x12 og vips så er man blakk men i stereo.

Så spørsmålet er egentlig er det bedre å være blakk i stereo enn i mono?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter, gutter jeg sa et FETT rack koster fra 50 og oppover.

Jada, det er jo den tankegangen jeg slenger meg på for svingende :lol:

Det ryker jo fort 5-6-7-8 labbetusser bare på kassa å putte ting inni, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Jeg prøvde bare Ã¥ si at det stort sett er dyrer Ã¥ kjøpe pre amp og power amp i separate kapslinger. Det har litt med at de mÃ¥ ha hver sin strømforskyning osv osv. Og sÃ¥ er det engang sÃ¥nn at nÃ¥r du har 3+en og VHTen i boks er det jo jævlig feigt Ã¥ ikke hive inn en Eventide eller et par Lexcion'er og en ekstra 4x12 og vips sÃ¥ er man blakk men i stereo.

Så spørsmålet er egentlig er det bedre å være blakk i stereo enn i mono?

Haha - blakk i stereo eller mono? :) Jeg er alltid blakk i stereo jeg (begge lommene er tomme).

Jeg tar poenget ditt, men poenget mitt er at man kan få like fett oppsett i rack til (godt) under 15.000 også. Triaxis + 2x100w Marshall rørsluttrinn henger med i svingene mot det meste av topper man finner til under 15 lapper. (Nå mener jeg at Digitech'en min er bedre en Triaxis - og da får man effekter med i tillegg, men jeg tør knapt si det høyt for da kommer rør- og Mesamafiaen og hopper på hodet mitt :P)

edit: rettet skriveleif

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.