Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist fra Stavanger søker band i lokalområdet


Arnel

Anbefalte innlegg

Jeg er en vokalist som synger klassisk/arena rock, power ballader, rolige ballader og litt pop. Synger også andre sjangre så lenge melodien er bra. Søker etter et band med forholdsvis flinke musikere som kan spille mer krevende sanger. Det er flott med folk som har litt ambisjoner og som gir litt mer av seg selv enn å bare gjøre ting halvveis. Kan også nevne at jeg er 28 år.

Ta kontakt hvis jeg er den dere er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Heisann, jeg driver å danne en ny band i Stavanger. Jeg (38Ã¥r) spiller gitar, vi har en trommis (40Ã¥r), bassist (25Ã¥r) og har fÃ¥tt tilbakemelding fra en gitarist (20Ã¥r) som ønsker Ã¥ prøve seg ut hos oss. Vi mangler vokalist og ville vært veldig glad Ã¥ ha deg jamme litt med oss. Ingen fast øvingslokal er avtalt sÃ¥ langt, men foreløpig har vi fÃ¥tt mulighet til Ã¥ lÃ¥ne øvingsrom i en lokal hvor flere band (bl.a. en annen band som jeg spiller i pleier Ã¥ øve). Vi har bare møtes en gang tidligere sÃ¥ langt, men er alle rimelig dyktige musikkere og har i utgangspunktet tenkte Ã¥ spille en del blues rock/country rock coverer sÃ¥ vel som noe egen material. Vi har avtalt øving pÃ¥ allerede imorgen (torsdag 23april kl18.30) hvis du kunne ha vært interessert. Det er mik og PA pÃ¥ rommet. Jeg skriver ut tekstene til noen lÃ¥ter som vi kan jamme til og du er velkommen til Ã¥ gjøre det samme, hvis det er noen litt kjente lÃ¥ter du vil teste ut. Selfølgelig er det ingen forpliktelser her men det ville vært kjempe kjekt Ã¥ ha deg med Ã¥ jamme litt for Ã¥ se om det kan være av interesse for deg framover. Bare send meg en SMS hvis du er interessert. HÃ¥per pÃ¥ positivt svar :rolleyes: MVH Alan

Endret av Feckless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vil gjerne presisere at jeg ikke synger black metal og death metal, og heller ikke typisk swing-musikk som jeg liker å kalle det, det vil si den typen musikk som folk på danskebåten danser swing til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.