Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekte Black Metal! En hyllest til våre forfedre.


vwh

Anbefalte innlegg

Eric Johnson (så det på sånn eric johnson video) og mange andre gitarister sier at man skal lage litt ting selv, ikke bare spille til backingtrack og covre andre gitarister... Så at du sitter og lager noe på rommet over en måned er jo bra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OK..nå går dette litt over styr her..

Seff var dette her bare tull og tøys. Som Gnome sier brukte jeg 10 sekunder på å finne på et riff.

Timinga er GRUSOM, lyden er GRUSOM, og vokalen kan jeg egentlig ikke skjøønne høres noe spesielt annerledes ut enn "your average Black Metal vocalist".

Det jeg brukte mest tid på var faktisk å få lastet ned et trommeprogram som jeg kunne bruke til det morsomme klisje "slå-på-alle-trommer-på-en-gang-for-å-høres-skummel-ut"..

hehe..så slapp av folkens. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kanskje opplyse om at jeg var informert om opplegget, og faktisk oppmuntret Integrum til å poste saken her.

Mitt poeng i det hele. Hvorfor i det hele prøve å, hmm skal vi si latterliggjøre(?) en musikkstil som man ikke helt skjønner selv? Det virker for meg som om Integrum her prøver å ha det morsomt, og det er greit, men samtidig er det også i et nedlatende perspektiv, det er ikke like greit. Da bør det i så fall være så høy kvalitet på opplegget at det lyser igjennom hva som er hensikten.

Å si at black metal gutta tar på seg noe de ikke står for er på sidelinjen, selv om jeg kan skjønne argumentet, så er det du/dere som har gitt dem noe de ikke selv står for. Hvorfor kan ikke black metal være helt streit underholdning, på lik linje med rolig pop, dansemusikk og instrumental rock? Vai tar også på en annen personlighet/kostyme på scenen, hvorfor er det ikke like greit når black metal gutta gjør det?

Noen av dem har et budskap, helt klart, og hva så? Liker du det ikke, hopp over og lytt på neste band. Mange må bruke utrolig mye tid på å lytte til musikk de ikke liker, eller stort sett uttale seg om ting de ikke har hørt.

Da har jeg rast fra meg. Ingen spesielle bør føle seg truffet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av.. det er bare liksom en slags karikatur...skjønner? Jeg trekker frem de mest tydelige trekkene som vanlige folk oppfater, og parodierer det..

Det blir som om jeg skulle tatt en heftig bassrytme og slengt på noen dårlige rim og sagt at det var rap...

alt er bare ment som litt musikalsk moro ;-)

No hard feelings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.