Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Reperatør av forsterkere i Oslo?


domis

Anbefalte innlegg

takk for svar.

Enig han var treig å snakke med.. Sikkert en flink fyr, men fikk en litt kjip feeling etter samtalen.

Tok heller turen til vingfix. Han fixet ampen mens jeg ventet, ble godt fornøyd med resultat og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.

Enig han var treig å snakke med.. Sikkert en flink fyr, men fikk en litt kjip feeling etter samtalen.

Tok heller turen til vingfix. Han fixet ampen mens jeg ventet, ble godt fornøyd med resultat og pris.

Synes også han virket litt..... uvennlig, i mangel av et bedre ord. Han sa eller gjorde ikke noe som skulle tilsi det, men andre i samme type bransje jeg har snakket med (tre45, Henki etc) har vært positive, hyggelige, man kan sammenlige det med en ekpeditør i levende live som smiler kontra å se litt bisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minner bare om at dette er et offentlig forum, og man skal være forsiktig med å snakke om andre mennesker, som man vet/ikke vet er bruker av forumet.

Fair enough, selv om vel dette mer var snakk om servicen enn personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når 3 stk. har godord å si, kan jeg ikke forstå annet enn at fyren burde være flink uansett hvordan han er i telefon.

Helt sikkert flink, jeg ser at han også bygger egne forsterkere for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring meg!

Jeg er jævlig kul å prate med, flink også, kan til og med bygge forsterker på en god dag, men ikke forvent noe gjordt i år, he he............... men jeg skal love deg god god feeling. Så kan du heller stikke innom en av de andre for å få fiksa ampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring meg!

Jeg er jævlig kul Ã¥ prate med, flink ogsÃ¥, kan til og med bygge forsterker pÃ¥ en god dag, men ikke forvent noe gjordt i Ã¥r, he he............... men jeg skal love deg god god feeling. SÃ¥ kan du heller stikke innom en av de andre for Ã¥ fÃ¥ fiksa ampen.

Samarbeid? Du passer telefonen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.