Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode reimer?


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Heisann.

Tenkte att nå når jeg satt å grubla på det, så hadde det vært lurt av meg å spørr dere om dere vet om noen gode gitar-reimer?

Sku gjerne hatt en i svart skinn eller noe.

ivertfall, en reim som kansje hjelper med å holde gitaren en smule balansert.. eller helst med necken litt "hevet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd at en reim har falt av en gitar. Skal sies at jeg foretrekker å kjøpe en ny reim til hver nye gitar. Når den først er på tar jeg den aldri av. Har enda tilgode å kjøpe reim på nettet, har bare handlet noe kult der og da, rent tilfeldig. Vil tro du får en god del treff på leather guitar strap på eBay. Da har du mye å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare hekte meg på- Lock-it straps er genial! Skulle vel ogsÃ¥ ønske meg at den var mulig Ã¥ fÃ¥ i skinnutførelse, men den fungerer aldeles fantastisk. Skikkelig lang er den ogsÃ¥, hvis man vil bruke gitaren som kneskÃ¥lbeskytter.

Med skinn hadde den vært mer enn ypperlig ja :)

Men har en annen type lock-strap alledere, men den gnager bort lakken på gitaren hvor den kommer i kontakt med treverket ved siden av skruene :P

Men ingen forslag til gode tykke og solide skinn-reimer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd at en reim har falt av en gitar. Skal sies at jeg foretrekker å kjøpe en ny reim til hver nye gitar. NÃ¥r den først er pÃ¥ tar jeg den aldri av. Har enda tilgode Ã¥ kjøpe reim pÃ¥ nettet, har bare handlet noe kult der og da, rent tilfeldig. Vil tro du fÃ¥r en god del treff pÃ¥ leather guitar strap pÃ¥ eBay. Da har du mye Ã¥ velge i.

skal sjekke ut..

*edit*

Denne her var litt cheesy, men litt fet og..

Men, ser etter straps med denne utformingen, og tykkelse.

Men helst skinn rundt hele :P

http://cgi.ebay.com/Harley-Davidson-Black-...93%3A1|294%3A50

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk skal ha sÃ¥ mye fjasete straplock-løsninger, nÃ¥r denne fungerer bedre enn samtlige og koster 25 spenn:

Jim_dunlop_strap_lock.jpg

Om den fungerer bedre enn alt annet kan jeg ikke uttale meg om, men er superhappy med mine straplocker, og kommer ikke til å skifte ut de til fordel for andre straplock løsninger i nærmeste fremtid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når de er sÃ¥ billige gjør det automatisk at de fungerer bedre :D

Ja, bare se på Behringer-gitarene f.eks. :lol:

Ser selvfølgelig at det kan være et godt alternativ om man har lite spenn. Men hver gang man skal ha av reima på gitaren så må man ta av de låsene, og da blir de borte etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2 sånne liggende en plass..

MEN.. det var mitt minste problem akkurat nå :P

en tråd blir ikke bedre om den har en strap-lock på seg.

Jeg er ute etter skikkelige reimer :P låse-mekanismen er ingen stress.. kan forsåvidt omtrent lage en selv om jeg trenger x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.