Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker Band i BERGEN. Gitarist,bassist,vokalist,keyboarder


Trommis85

Anbefalte innlegg

Hei! Trommeslager søker band i Bergen for SERIØS spilling. Personer med erfaring er eit must! Min første lyst går på å øve inn en god del av Muse sin musikk og kansje få opptre med dette.. Om kjemien stemmer og vi passer sammen som eit kreativt team er jo egenprodusert materialè det som er hoved ideèn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje interessert, det jeg dog er mer ute etter er en form for post rock/metal ala Isis, Neurosis, Godspeed You! Black Emperor, Pelican, Jesu osv. Høres det moro ut?

nei, Muse høres morro ut :)

jeg er rimelig sikker på at Trommis er enig her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva er det med folk..? La han prøve å finne musikkere og starte et band slik som han vil.

Det er da opp til han om han vil ha et coverband eller ikke.

Jeg har også erfart at det er lettere å lære seg samspill når man starter med et par cover som alle i bandet liker.

Alle har forskjellige preferanser..

Det med "kjemi" og samspill det kommer ofte etter litt spilling og erfaring i band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Burde ikke en mod rydde opp i dette? Er vel strengt tatt ikke dette tråden skal handle om...

Men for the sake of arguing: Joda, man kan sikkert ha det gøy med å spille Muse, akkurat som man fint kan få til å jamme å lage egne låter fra starten av. Det viktigste er å ha en positiv holdning. Men la nå trådstarter mekke bandet sitt i fred, er ikke sikkert han bryr seg stort om hva dere synes om Muse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet mange innlegg fra denne tråden. Skjerpings! Det er ikke sÃ¥ vanskelig Ã¥ finne ut om det er interessant Ã¥ sende en melding eller ikke. Ã… skrive innlegg om musikken/ambisjonene/ønskene til et band du ikke har interesse av Ã¥ spille med er lite hensiktsmessig. :) SÃ¥! Skriv heller lykke til, og legg til et smilefjes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.