Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søkes DRAMMEN


Bjørnar Frantzen

Anbefalte innlegg

Hei hei folkens. Har lenge ønsket og danne et band innen heavy metal sjangern. melodisk musikk med mye akustisk og mørke deler og glade sider.

Har lenge bare vært meg og trommisen og vi er ganske koordinerte blitt:P, men så lenge som det har godt trenger vi flere.

vi har et gratis øvingslokale\ganske stort hus med masser av plass og db`en kan gå høyt til taket.

Jeg har Også masse materiale og jobbe med. en haug av riff og stash som stort sett bare kan stables på plass.

Er 20 år og bor på åssiden for tiden og øvingslokalet er i lier.

Bør helst være 20 år.

Hoved innspirasjonen er in flames, kamelot og imagine the green soil.

Den beste vokalisten jeg kunne sett for meg ville blitt en blanding av Anders Friden(in flames) og Roy khan(kamelot)

Selv om det er som å be om en stor diamant rett i fanget:P

Hvis du kjenner til di tre banda så har du sikkert en annelse om hva jeg snakker om.

Uansett kommer vokalisten inn senere ser jeg for meg.

Vil ikke ha noe av blod, goth, death, som feks. cannibal corps. liker ikke det for og si det sånn.

Er normale folk. selv om det er heavy metal går grensa et sted.

Personen bør ha spilt i minst 3 år(trenger ikke væra den beste solo gitaristen, bedre med en vel utført sang overall. enkleste er ofte det beste vettu ) og ha et godt øre for musikken.

helst ha litt kunnskap om musikk. ikke en som bare har spilt etter sanger, men prøver og finne egen stil. Selv om covere altid er fett.

Også er jo eget utstyr en selvfølge da.

Har også gode muligheter for studio, når det kommer.

Håper på svar.

Vennlig hilsen Bjørnar Frantzen ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år, har spilt gitar (og litt trommer) i 6-7 år og har musikk/gitar som den største hobby/interesse.

Digger In Flames, mens Kamelot har jeg ikke så mye til overs for men det er mest pga vokalen.

Skjønner at dere kanskje er litt skeptiske til at jeg bare er 17år, men har en del erfaring fra mindre band/projekter, og vil si jeg er nokså god på gitar.

Jeg er heller ikke noe gother, emo eller noen annen form for mainstream-tilhenger. Går i vanlige klær og har kort hår ;D

Bor i Tønsberg, så avstanden er ikke så stor, ca 50 min med tog.

Band: Slayer, Mastodon, Hellacopters, Distillers, Queens of the Stone Age, Thulsa Doom, Motorhead, Metallica seff, Pantera, In Flames, Soilwork, Napalm Death, Manic Street Preachers, Creedence, Guns 'n' Roses og masse masse mer som jeg ikke kommer på akkurat nå.

Hører stortsett på det meste av metal/rock/punk.

Så hvis dere er interresert så kan jeg jo sende en demo eller noe.

Mvh Espen - mob nr. 95819424

Endret av Zonni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

heihei.

Kunne tenkt meg og synge for deg/dere da :)

synger power/prog metal og det har jeg gjort i mange år. GÃ¥tt veldig mye i band som Sonata Arctica, Stratovarius, Kamelot og Dream Theater. Musikk er vell livet mitt. I senere tid har jeg tatt opp litt "Røffere" vokal. Da kan jeg hente ut band som In Flames, Killswitch engage, Soilwork og Sonic Syndicate.

vet ikke hva mer jeg kan skrive, du var vell på jakt etter en gitarist, men føler vell at jeg passer i beskrivelsen av hva du/dere er på utkikk etter !

Jeg er 19, jobber og trener stort sett. Bor midt i drammen sentrum (bragernes).

pm meg da vell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 25 år og holder til på Strømsø... Spiller i band allerede, men ønsker å gå over til noe mer heavy. Liker best Metal og Punk.

Kjenner veldig godt til Inflames, og har hørt om de to andre. Selv hører jeg mye på Children of Bodom, Metallica, Red, Dimmu...

Har spilt gitar siden videregående (selv om jeg ikke er en racer på de raskeste soloene).

Spiller både gitar og Synth og har begge deler selv + en ganske okay line 6 forsterker på 2 x 150 w

Kunne tenkt meg å blitt med hvis du får samlet sammen et band.

-Eskil-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.