Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steder å spille konsert i Norge!


stene92

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg spiller gitar i Aeonic Dream. Vi trenger å få spille mange konserter rundt om kring for å få navnet vårt litt mer utbredt til folk rundt omkring. Vi er fra Fredrikstad. Og det som sinker oss er alderen. vi er 16/17år. Og det er altformange steder som man MÅ være 18år for å spille på noe som er jævla kjedlig!

Så tenkte jeg å starte en tråd så noen kansje kunne hjulpet meg med noen mailadresser eller internettsider til "lokale" kulturhus/scener/café'er osv rundt omkring.

Sjekk oss gjerne ut på www.myspace.com/aeonicdream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bar Ampfield på Gjøvik!

http://www.myspace.com/ampfield

Til trådstarter: Det kunne jo vært mulig å få til et samarbeid f.eks. i form av en splitgig eller at dere varmer opp for oss? Vi har hatt mange konserter der, og drar stort sett fullt hus (180stk. +), så det er ikke mangel på liv :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, hej, jag försökte starta en liknande tråd här men utan åldergräns-faktorn, men det verkade inte vara så stort intresse då i alla fall. Hade det inte varit bra att ha alla gig-ställen-trådar samlade i 1 tråd för att få bättre översikt? Jag tror att man kan spela på Skuret här i Oslo om man är under 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.