Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpt meg Ibanez AS-103 NT uten å prøve den først


HoJ

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg ser at 103 finnes på nettstedet bÃ¥de som NT og som AMB, hva er forskjell? Det er nesten 1000,- i pris mellom dem..

Finish, AMB modellen er ikke spesielt pen (i forhold til NT) og , og har så vidt jeg har fått med meg gått ut. Angrer litt på at jeg ikke lot kredittkortet blø da jeg var i Tokyo i fjor vår og kunne tatt med meg en slik i AMB finish for 3500 grunker. Kroppen er laget i lønn på alle finishene den har kommet i.

AMB:

2028078.jpg

NT:

2029083.jpg

Spesialutgave (Explorer Edition) :

AS103BM-EE.jpg

I tillegg så var det en periode den også var i mørkbeiset variant med krusedullønn istedet for flammer. Den lekreste jeg har sett tror jeg er denne:

9bdb_1.JPG

Endret av GreenMan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takker!

Hm, her kan en gjøre mye. Vi har jo lakeringsverksted på jobben min...

Men nå bestilte jeg NT - så får vi se.. Selgeren trodde han hadde en til igjen på lager. Hvis ikke så blir det nok en tur innom lakeringsverkstedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns NT var finest, jeg.

Hvordna låter disse? Kinda blanding av akkustisk og el, eller mest elgitar?

Søk på youtube etter paul gilberts europatur 2008. Der bruker han denne mesteparten av tida. Jeg syntes den låt helt sjef både med vreng og cleant da jeg så han i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns NT var finest, jeg.

Hvordna låter disse? Kinda blanding av akkustisk og el, eller mest elgitar?

Enig NT'n er klart finest, personlig så synes jeg at amb'n er mye penere en Explorer Edition også.

Hvordan den låter - jeg har ikke peil. Får den i morgen eller til torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får besøk i dag - får se om jeg får lagt ut i kveld eller i morgen. Den ligger pent i pappesken, har ikke åpnet den ennå engang.

Eneste positive med at det ble en amb version er at den ble jo ganske billig da. 4500,- som en splitter ny en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve litt i går, det virker som et godt kjøp. Meget lettspilt holder godt på stemmen. Hadde en meget dårlig forsterker som jeg fant på loftet, så lyden vet jeg ikke så mye om ennå. Får min Marshall forsterker hjem i kveld så da hjelper det nok litt.

Men til prisen så vil jeg si at jeg ble meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker gitaren bare mer og mer.

Men kan dere hjelpe meg med noe, denne micbryteren osv. hvordan fungerer den? Er det slik at på hakk helt opp så fungerer bare den mic'n nærmest halsen, på hakk to så er begge micene "igang" og den siste så er det den mic'n lengst fra halsen som fungerer ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker gitaren bare mer og mer.

Men kan dere hjelpe meg med noe, denne micbryteren osv. hvordan fungerer den? Er det slik at på hakk helt opp så fungerer bare den mic'n nærmest halsen, på hakk to så er begge micene "igang" og den siste så er det den mic'n lengst fra halsen som fungerer ??

Du har rett. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.