Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss sd1


Anbefalte innlegg

Heh, den koster jo så lite at du lett kan kjøpe to :P

Men da ville jeg heller kjøpt en Blues Driver, og boosta denne med Super Overdriven :D

Hm. det var jo en god ide. Har prøvd blues driveren et par ganger og den er jo kul, men jeg "glemmer" den litt. Sikkert fordi jeg ikke tenker at jeg spiller "blues". Men den duger jo til mye rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både sd-1 og ds-1. Hvisk jeg kunne ville jeg ha byttet ut ds-1'en med en sd-1 til. Den lÃ¥ter fett bÃ¥de med lite og mye gain. Kanksje boss burde lage to-kanals sd-1.. :)

Min Boss OD-3 fungerer som på en måte tokanals..Tror den har to kretser eller noe sånt.

Skifter ihvertfall karakteristikk når man skrur Gain. Og man får en helt annen pedal.

SÃ¥ har du jo den der Boss Distortion/Overdirve :P

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både sd-1 og ds-1. Hvisk jeg kunne ville jeg ha byttet ut ds-1'en med en sd-1 til. Den lÃ¥ter fett bÃ¥de med lite og mye gain. Kanksje boss burde lage to-kanals sd-1.. :)

det har de gjort med SD 2 men slutta å laget den av ukjente grunner. Jeg kjøpte min SD2 på beg. av nittitallet og er veldig fornøyd med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.